Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm ECO Exclusive Volleder interieur Parkeersensoren TomTom automatische airco DNA-systeem
€ 4.750,-
Bouwjaar | 31-03-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.358 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | GB-984-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm ECO Exclusive Volleder interieur Parkeersensoren TomTom automatische airco DNA-systeem
€ 4.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.358 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | GB-984-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | B&S Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tramstraat 30 |
Postcode | 6088 EB |
Plaats | Roggel |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)475 - 440976 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 82202442 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.brouwers-smits.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.630 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 85 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 2,8 l/100km (1 op 35,7)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Standaard inbegrepen: Meeneemprijs
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, Overschrijving, Reinigen auto binnen & buiten, Vrijwaring inruilauto
Nette, sportieve èn zuinige Mito met een lekker luxe lederen interieur. Het dynamische rijkarakter kun je zelf instellen via het DNA systeem.
Deze auto verkeert in een technisch prima staat en optisch ook zeer netjes. Goed lopende auto uitgerust met automatisch geregelde airconditioning, cruise controle, parkeer sensoren, navigatie systeem.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.