Alfa Romeo Mito 1.4 T Quadrifoglio Verde 170 pk | CARPLAY

€ 10.490,-

Bouwjaar 14-08-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.980 km
Deuren 3
Kenteken H-282-XD Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Alfa Romeo Mito 1.4 T Quadrifoglio Verde 170 pk | CARPLAY


€ 10.490,-

Algemeen

Bouwjaar 14-08-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.980 km
Deuren 3
Kenteken H-282-XD Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ultiem Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lindelaufer Gewande 35
Postcode 6367 AZ
Plaats Voerendaal
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 52526463 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ultiem-automotive.nl/occasions
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2008 - 2019

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 219 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 406 x 172 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.120 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.705 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieur: zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Ultiem
Dit afleverpakket bevat: Gereconditioneerd, Minimaal 6 maanden APK, Onderhoudshistorie, RDW leges

Overige informatie
Bandenset: Zomerbanden

Alfa Romeo MiTo 1.4 T Quadrifoglio Verde 170 pk uit 2012 in de Ultieme Alfa kleur Rosso.

Het onderhoudsboekje is bijgehouden en de facturen van het onderhoud zijn aanwezig. De distributieriem is vervangen bij een kilometerstand van 72.785 km en de multi-air is vervangen bij een kilometerstand van 84.571 km. Tevens zijn er bij 97.242 km rondom nieuwe Michelin Pilot Sport 5 banden gemonteerd geworden. De laatste onderhoudsbeurt is uitgevoerd bij een kilometerstand van 97.529 km en de APK is nog geldig tot en met 11-06-2025!

De uitgebreide QV uitvoering kenmerkt zich onder andere door; 17" Titanium Velgen, JVC Radio, Apple CarPlay, Android Auto, Bluetooth,  Alcantara Bekleding, Cruise Control, Armsteun, Multifunctioneel Stuurwiel, Cruise Control, Carbonlook Interieurdelen, Elektrisch Verstelbare en Inklapbare Buitenspiegels, Elektrische Ramen, Parkeersensoren, Geblindeerde Achterramen, Gele Remklauwen, Een Volautomatische Airco (Climate Control) & nog veel meer!

Historie:
97.529 km / 04-2024
84.571 km / 04-2023 (multi-air)
72.785 km / 07-2022 (distributieriem)
69.299 km / 05-2022
43.813 km / 05-2021
24.382 km / 06-2020
 5.150 km / 05-2016
 1.998 km / 05-2014

Let op; geopend op afspraak.

De geadverteerde prijs is een vaste all-in meeneemprijs. Neem vrijblijvend contact op voor een persoonlijk voorstel op basis van inruil, garantie en/of de financieringsmogelijkheden. Proefrijden is mogelijk na een ver gevorderd verkoopgesprek. Optielijsten worden automatisch gegenereerd, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer tijdens een bezichtiging zelf welke opties uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Meer zien van Ultiem Automotive? Bezoek dan zeker ook eens ons Instagram, Facebook en Youtube kanaal!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie