Alfa Romeo Mito 1.4 T Quadrifoglio Verde

€ 7.495,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-03-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 122.084 km
Deuren 3
Kenteken 76-LDS-5 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Alfa Romeo Mito 1.4 T Quadrifoglio Verde


€ 7.495,-

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 122.084 km
Deuren 3
Kenteken 76-LDS-5 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf H. van Boven BV
Contactpersoon H. van Boven
Adres Kapitein Nemostraat 40
Postcode 7821 AC
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 645029 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hvanboven.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/40 R18
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 219 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.120 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.625 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket (à € 695): Garantie Pakket: * Auto wordt professioneel gepoetst en binnenzijde gereinigd * Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema * Nieuwe APK * 6 maanden GARANTIE * 12 maanden Checkstar Mobiliteitsgarantie * Tenaamstelling voertuig * Vrijwaren inruilauto * € 25,00 Brandstof * ( Exclusief eventueel vervangen distributieset, tegen geringe meerprijs mogelijk)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden)

Hij verloochent zijn Italiaanse roots niet, deze Alfa Romeo MiTo is een genot om te rijden en bovendien een elegante verschijning. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Houdt u van een stijlvolle uitvoering? Dan zal het lederen interieur u zeker bevallen. Wielen stil, motor uit. Dat regelt deze Alfa Romeo MiTo automatisch als u tijdelijk moet stoppen. Het start-stop systeem schakelt de motor meteen weer aan als u verder wilt. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

Met de stuurwielbediening van het audiosysteem, kunt u probleemloos uw ogen op de weg houden. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Parkeersensoren helpen u tijdens het in- en uitparkeren. Op een rustige weg komt de cruise control helemaal tot z'n recht. Met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook is deze auto helemaal compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Alfa Romeo MiTo is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In een noodsituatie telt elke meter. Het brake assist systeem van deze auto zorgt ervoor dat uw remweg korter wordt.

Om deze Alfa Romeo echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Autobedrijf H. van Boven BV, spec

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie