Alfa Romeo Stelvio 2.9 V6 AWD Quadrifoglio / BTW / PANORAMADAK / 20 / ADAP. CRUISE

€ 64.750,- incl. BTW

Bouwjaar 06-06-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 61.753 km
Deuren 5
Kenteken P-783-XH Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.891 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.9 V6 AWD Quadrifoglio / BTW / PANORAMADAK / 20 / ADAP. CRUISE


€ 64.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 06-06-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 61.753 km
Deuren 5
Kenteken P-783-XH Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.891 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Dick Lathouwers Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kelvinweg 5a
Postcode 6101 WT
Plaats Echt
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41814760 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dicklathouwers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2017 - nov. 2018

Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 283 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 196 x 168 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.805 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.460 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 210 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik in de stad: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

Prachtige Stelvio Q met de geweldige 510pk sterke V6 uit de stallen van Ferrari. Een waar feest om te rijden. Door de DNA(R)-knop op de middenconsole kiest u de instelling die u het beste past of waarvoor u het meest in stemming bent. Voor normaal gebruik is de N stand uitermate geschikt en is het een heerlijke allround SUV die u comfortabel vervoert naar uw bestemming. De D (Dynamic) stand zet de auto op scherp en biedt sportieve prestaties die een sportauto zeker niet zouden misstaan. Heeft u zin in een rasechte sportauto die het volle vermogen loslaat en waarbij u volledig 'in control' bent dan is er de 'RACE' stand waarbij de Quadrifoglio zich ontpopt tot supersporter. Wat een geweld en sound door de kleppen in de uitlaat die zich openen. U vergeet dat u in een SUV zit door het gemak waarmee de Stelvio zich als een kogel afvuurt en de directe besturing waarmee deze zich uiterst precies laat plaatsen. Bent u verleid? Neem dan contact op voor een afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

Heeft u vragen over deze auto of wilt u een persoonlijke video ontvangen waarin uw vragen worden beantwoord? Neem contact op en ik sta u met plezier te woord. Ik ben telefonisch bereikbaar op 06-41814760 of via video middels WhatsApp, FaceTime of Facebook Messenger. Kijk op www.dicklathouwers.nl/collectie voor een uitgebreide fotoreportage van deze auto en het overige aanbod.

Bij online aankoop van deze auto mag u het onderstaande van ons verwachten:
* Aflevering zonder meerprijs in rijklare conditie
* Professionele en volledige poetsbeurt van in- en exterieur
* Tenaamstelling en vrijwaring
* Inruil is indien gewenst mogelijk
* Scherpe financierings- en leasingmogelijkheden (Informeer naar de mogelijkheden)

Graag tot ziens!
Met vriendelijke groet, Dick Lathouwers

Onze advertenties zijn met grote zorg opgesteld. Toch kan het onverhoopt voor komen dat een advertentie niet volledig is of een fout bevat. Derhalve zijn alle advertenties onder voorbehoud van druk- type- en spelfouten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie