Audi A3 Sportback 1.8 TFSI Ambition Pro Line Dubbel S Line
€ 9.750,-
Bouwjaar | 16-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.237 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 64-TGD-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.237 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 64-TGD-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DTV Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lindenlaan 57-D |
Postcode | 6584 AC |
Plaats | Molenhoek |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50253205 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dtvcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R18
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Zeer nette Audi A3 1.8 Tfsi Dubbel S line met origineel 110.000 km incl complete onderhouds historie
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij DTV Cars Molenhoek
Voor meer info kunt u vrijblijvend contact opnemen op 0650253205 of via de App
Of via de mail info@dtvcars.nl
www.dtvcars.nl
Bezichtiging op afspraak
Zowel s'avonds als in het weekend mogelijk
Garantie mogelijk via Autotrust
Financiering Mogelijk
Eventuele Inruil is Bespreekbaar
Apk bij aflevering
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A3 AllStreet | Van de straat of van de zaak?
De Audi A3 Sportback is vernieuwd. Dat komt niet als een verrassing, want het model is in 2020 geïntroduceerd en dus is dit een logisch moment voor een verjongingskuur. Echter, naast een aangescherpt uiterlijk en modernere techniek biedt de A3 ook een geheel nieuwe uitvoering: de AllStreet.
De Audi A3 is vernieuwd voor 2024. De AllStreet spreekt een nieuwe doelgroep aan door avontuur en zakelijkheid te combineren. Uitstekende rijeigenschappen.
Plus
- originele combinatie van zakelijk en avontuurlijk
- uitstekende rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- duurder dan een elektrische auto die sneller, comfortabeler en schoner is
Conclusie
De Audi A3 AllStreet is als een zakenman in een strak pak, maar dan wel op sportschoenen. En met een rugtas in plaats van een attaché-koffertje. Gewaagd is het niet, maar wel onderscheidend. En daarmee is Audi in de opzet geslaagd: de AllStreet spreekt een nieuwe doelgroep aan en geeft de mogelijkheid om net even anders te zijn dan collega's.
De aanpassingen voor modeljaar 2024 zijn gering. Op het gebied van aandrijving of rijeigenschappen is weinig tot geen vooruitgang ervaren. Het nieuwe infotainment-systeem is modern en compleet, alhoewel de weergave te simpel is voor een premium-auto. Dankzij de vele nieuwe veiligheidsvoorzieningen voldoet de A3 aan de nieuwste wettelijke eisen en mag de AllStreet de straat weer op.