Audi Q8 60 TFSI e quattro S-Line Competition B&O Advanced

€ 92.950,- incl. BTW

Bouwjaar 01-06-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 59.285 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Audi Q8 60 TFSI e quattro S-Line Competition B&O Advanced


€ 92.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-06-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 59.285 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Individual Cars B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Noord 17
Postcode 6001 DA
Plaats Weert
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)495 - 785623 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.individualcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2021 - 2023

Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 44 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.415 kg
Wielbasis: 299 cm

Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 7.4 kW

Interieur
Interieurkleur: Zwarten RS-sportstoelen vóór in leder Valcona gepeforeerd met stiksel en stoelventilatie
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 65 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,8 l/100km (1 op 35,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,6 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Wettelijke garantie (inbegrepen):
- 12 maanden BOVAG garantie (€ 1.000 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Wettelijke garantie"): BOVAG garantie (12 maanden)

Overige informatie
Gemiddelde actieradius: 44

Audi Q8 60 TFSI e quattro S-Line Competition 462pk 06-2021 in Daytonagrijs Pareleffect Nieuwprijs ruim €144.000.- !!

Auto is in nieuwstaat, dealer onderhouden, rechtstreeks ingekocht bij Audi AG, BTW-Auto (Prijs is inclusief BTW), alle keuringen toegestaan.

Optielijst:

- S-line Sportpakket Plus (3x S-Line)
- Nachtzicht-Assistent (Nightvision)
- Softclose voor Portieren 
- Bang & Olufsen Advanced Soundsysteem 
- Adaptieve Luchtvering met Automatische Niveauregeling
- Head Up Display
- Massagestoelen voor 
- Geventileerde voorstoelen
- RS Sportstoelen
- Panorama Dak
- Black Edition Pakket Plus
- 360-camera met Surroundview & 3D-Weergave
- 22 inch Performance Audi Sport Velgen Origineel
- Matrix LED koplampen met Dynamische Knipperlichten
- Dynamisch knipperlicht
- Grootlichtassistent
- Elektrisch Verstelbare Voorstoelen met Memoryfunctie (L+R)
- Stoelverwarming Voor + Achter
- Stuurwielverwarming
- Parkeersensoren Voor + Achter
- Parkeerassistent
- Zelf-inparkeerfunctie (ParkAssist)
- Manouevreerhulp
- Assistent kruisend verkeer achter
- Apple CarPlay / Android auto
- QI Inductie / Draadloos Opladen Smartphone
- DAB radio
- Televisiebeeld boordcomputer
- Keyless entry
- Keyless start
- Elektrisch verstelbaar stuurwiel
- Elektrische achterklep met sensorsturing
- Adaptieve Cruise Control (ACC)
- Lane assist
- Rijstrookwisselwaarschuwing / dodehoek detectie
- Audi pre sense
- Audi drive select (verstelbare rijmodus-standen)
- Hybride verstelbare rijmodus-standen
- Kruispuntassistent
- Afstandwaarschuwing
- Noodgevalassistent
- Uitstapwaarschuwing
- Gevareninformatie
- Verkeerstekenherkenning
- Dynamische rijassistent
- Parfum interieur (climate control)
- Interieurvoorklimatisering
- 3-zone airco / climate control
- Buitenspiegels elekt

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie