Bouwjaar | 13-02-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | TG-848-F Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 331 kW (451 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-02-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | TG-848-F Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 331 kW (451 pk) |
Aanbieder
Naam | Gábor Varga |
Adres | |
Postcode | 5161 SJ |
Woonplaats | Sprang-Capelle |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)6 - 49799373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
In perfecte staat, met onderhoudsboekje, zoekt een nieuwe eigenaar
Grote dienst
OLIE 5w30 (Castrol)
OLIEfilter, brandstoffilter, luchtfilter, Koolstofbinnenfilter (MANN-FILter)
Bougie (Audi)
Injector (Audi)
facturen ter waarde van 24.000 euro.
In perfect condition, with maintenance booklet, looking for a new owner
Big service
OIL 5w30 (castrol)
OIL filter, fuel filter, air filter, Carbon interrior filter (MANN- FIlter)
Spark plug ( Audi)
Injector (Audi)
invoices worth 24k Euro.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 (2010 - 2017) | Moderne beschaving
De Audi A8 is het visitekaartje van Audi. De fijnste materialen, de sterkste motoren en de laatste technische kennis die Audi in huis heeft, komen het eerst beschikbaar in dit topmodel. Wie een A8 rijdt, etaleert daarmee zakelijk succes en een verfijnde smaak. Maar anno 2010 is de grootste, snelste of duurste auto niet meer automatisch de beste of meest begeerlijke auto. Hoe heeft de nieuwe Audi A8 zich aangepast aan deze nieuwe tijd?
De Audi A8 speelt in op de wensen van deze tijd. De techniek en rijeigenschappen blijven top, maar voor 2010 is de uitstraling relatief beschaafd en ligt het verbruik een stuk lager.
Plus
- comfortabel met sportieve ondertoon
- snel en relatief zuinig
- strakke, zakelijke vormgeving
Min
- zeer modern, maar niet uniek zoals Audi wil doen geloven
- bediening MMI niet intuitief
- achterste hoofdsteunen belemmeren zicht in binnenspiegel
Conclusie
Tot voor kort was de grootste, snelste en duurste auto automatisch de beste. Het klimaat is letterlijk en figuurlijk veranderd en Audi heeft zich daar prima aan aangepast. Alhoewel de nieuwe A8 groter en sneller is dan de voorganger, oogt de auto beschaafder en ligt het verbruik significant lager. Dat laatste is vooral te danken aan gewichtsbesparing en heeft bovendien als voordeel dat de auto dynamischer is dan de meeste tegenstrevers.
Als het gaat om elektronica, combineert de nieuwe A8 alles wat de concurrentie biedt en gaat daarbij soms net een stapje verder. Dit betreft zowel het entertainment als de veiligheidssystemen. De combinatie van al die moderne techniek en de lichtgewicht bouw maakt de A8 niet alleen tot een auto waarin menigeen zich graag laat rijden. Dit is een limousine waarvan de eigenaar ook zelf graag het stuur in handen neemt!