![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 18-04-2009 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 215.762 km
![]() |
Deuren | 2 |
Kenteken | 59-JDB-8 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 7.249,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-04-2009 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 215.762 km
![]() |
Deuren | 2 |
Kenteken | 59-JDB-8 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Kruger |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 22 |
Postcode | 6433 JZ |
Plaats | Hoensbroek |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38520663 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagekruger.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 175 x 141 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Omdat wij altijd opzoek zijn naar de beste occasions voor u kan het zijn dat wij niet altijd aanwezig zijn.
Wij verzoeken u daarom altijd eerst een afspraak te maken om langs te komen om zo teleurstellingen te voorkomen.
U kunt ons telefonisch bereiken op maandag t/m zondag tussen 8:00 en 22:00, nemen wij niet op dan bellen wij u later terug!
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Inruil is mogelijk!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
![Autotest | BMW 1-Serie Eentje met pit](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10137/bmw-1-serie.jpg)
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.