Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 404 kW (550 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 404 kW (550 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Maassche Echt B.V. |
Contactpersoon | - |
Adres | Bellweg 3 |
Postcode | 6101 XA |
Plaats | Echt |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)475 - 386286 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.demaasschebmw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Modelcode: G80
Referentienummer: 5909342
Typenummer: 61AY
Technische informatie
Koppel: 650 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 59 liter
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 302 km/u
Ledig gewicht: 1.740 kg
Wielbasis: 286 cm
Interieur
Interieurkleur: Merino Anthrazit
Bekledingcode: X3AT
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
De Maassche Echt vindt u 30 minuten onder Eindhoven ter hoogte van het knooppunt A2 met A73(tevens eindpunt A73 komende vanuit Nijmegen/Venlo).
Bekijk ook www.bmw-occasions.nl .
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 3-Serie (2012 - 2018) | Dualisme
"Dualisme", is een mooie term voor twee tegenstrijdige zaken die toch één geheel vormen. Wat de nieuwe 3-Serie karakteriseert is dat de auto het onmogelijke zegt te combineren. Zo zou de nieuwe 3-Serie sneller en tegelijkertijd zuiniger zijn dan voorheen. Het comfort zou op een hoger niveau liggen, terwijl de auto ook sportiever is geworden. Tenslotte is de auto groter maar toch lichter geworden. Zulke beweringen vragen om een uitgebreide test...
De nieuwe BMW 3-Serie is sterk en zuinig, groter en licht, comfortabel en sportief. Echter: om een grotere doelgroep aan te spreken, is de 3-Serie minder uitgesproken dan voorheen.
Plus
- snel en zuinig
- sportief en comfortabel
- ruim en lichtgewicht
Min
- pas echt compleet met (kostbare) opties
Conclusie
Maakt de nieuwe BMW 3-Serie alle beloften waar? Is de auto tegelijkertijd sportief en comfortabel, sterk en zuinig, groter en toch lichter? Ja, ja en nog eens ja. Met een druk op de knop is de 3-Serie naar keuze Amerikaans comfortabel of juist Duits sportief. De prestaties zijn uitstekend, maar wie zich gedraagt kan ook zeer zuinig rijden met de 3-Serie. Tenslotte is de auto inderdaad een stuk gegroeid, zonder zwaarder te worden.
Toch is er ook een groot kritiekpunt: BMW was het eerste merk dat een lager verbruik met meer rijplezier wist te combineren, maar inmiddels doen alle andere merken dat kunstje na. Door comfort en sportiviteit te combineren is de 3-Serie minder een rijdersauto pur sang en slechts een uitstekende zakenauto. De puristen worden daarom teleurgesteld. BMW ziet dit echter heel anders: dankzij het veelzijdigere karakter zal de 3-Serie een nog grotere groep kopers aanspreken dan voorheen.