![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 11-08-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.212 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | TV-NF-24 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.791 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
€ 6.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-08-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.212 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | TV-NF-24 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.791 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Leudal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Napoleonsweg 52 |
Postcode | 6081 AD |
Plaats | Haelen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21464817 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfleudal.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 491 x 188 x 130 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.571 kg
Laadvermogen: 361 kg
GVW: 1.932 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 294 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 17,2 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Staat
Aantal sleutels: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Chevrolet Camaro Cabriolet uit 1998
3,8 liter V6 automaat
Achterbank neerklapbaar
Achterruitverwarming
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Airco
Antenne automatisch
Anti Blokkeer Systeem (ABS)
Bestuurders-informatie-systeem
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Buitenspiegels in carrosseriekleur
Bumpers in carrosseriekleur
Centrale deurvergrendeling
Cruise control
Elektrisch bedienbare kap
Elektrische ramen voor
Elektrische stoelen
Gelaagde voorruit
Gelimiteerd slipdifferentieel
Getint glas
Koplampen in hoogte verstelbaar
Lederen stuurwiel
Lendesteunen (verstelbaar)
Mistlampen voor
Radio-cassette
Startblokkering
Lederen bekleding
Stuur verstelbaar
Stuurbekrachtiging
APK 17-7-2025
135.000 km !!
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u interesse in deze occasion?
Bel ons dan op 0621464817 voor een afspraak om vrijblijvend te komen kijken en proefrijden.
Op deze manier weet u zeker dat we ruim de tijd kunnen nemen om u van dienst te zijn.
We staan voor u klaar op Maandag van 12.00-18.00 uur , op Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00-18.00 uur en op Zaterdag van 10.00-16.00 uur
Inruil van u huidige auto is altijd mogelijk.
Komen we tot een overeenkomst?
Dan leveren wij uw nieuwe auto af zonder afleverings- of andere bijkomstige kosten.
Wij helpen u graag verder met autoverzekeringen of financieringen (zie 'diensten' op de website)
Autobedrijf Leudal
info@autobedrijfleudal.nl
www.autobedrijfleudal.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Camaro | Terug in de tijd
Vroeger was alles beter. Of lijkt dat alleen maar zo? Is het geheugen selectief en zijn alleen de mooie herinneringen blijven hangen? Chevrolet introduceert nu een nieuwe versie van de legendarische Camaro. Het karakter blijft trouw aan het origineel, maar de techniek en de vormgeving zijn aangepast aan deze tijd. Weet de nieuwe Camaro het gevoel van weleer terug te brengen?
![Autotest | Chevrolet Camaro Terug in de tijd](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/369/chevrolet-camaro.jpg)
De Chevrolet Camaro is een moderne interpretatie van een ouderwetse, Amerikaanse bullebak. Helaas is de nieuwe versie matig van kwaliteit en is het verbruik te hoog voor de prestaties. Teleurstellend.
Plus
- heel veel rijplezier
- prima audiosysteem
Min
- (zeer) hoog verbruik
- weinig hoofdruimte
- vele ergonomische missers
Conclusie
Was vroeger alles beter? Is het echt zo leuk om terug te gaan in de tijd? Chevrolet denkt van wel en brengt een moderne interpretatie van de Camaro op de markt. De vormgeving is een geslaagde evolutie van het oude ontwerp. Onderhuids is de techniek modern.
Puur objectief gezien is de Camaro desondanks geen aanrader. Bovenop de vele al genoemde nadelen, was de testauto niet vrij van rammeltjes, is er geen navigatiesysteem leverbaar, beslaat de voorruit zodra de airco wordt uitgeschakeld, zijn de kunststof panelen zo zacht dat ze lijken te zijn gemaakt van gerycleerde McDonalds bakjes, kan de bijrijder de voeten branden aan de hete uitlaat onder het rechter portier en wordt de bestuurder gekleineerd met allerhande piepjes en waarschuwingen.
Maar daar staat letterlijk en figuurlijk een hele grote plus tegenover: de Camaro is radicaal anders dan Europese en Japanse sportwagens. Bij de Camaro gaat het niet om maximaal presteren, maar om maximaal presenteren. Als het gaat om spanning en sensatie, dan verslaat de Camaro de concurrentie nog altijd.