Bouwjaar | 28-11-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.720 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-XZK-54 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 7.895,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-11-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.720 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-XZK-54 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | vO Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoolstraat 4a |
Postcode | 6191 TX |
Plaats | Beek |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23013064 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 19,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 830 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.240 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Citroën C1 e-VTi Airscape Feel - Compacte cabrio met stijl en comfort
Ontdek de unieke charme van deze Citroën C1 e-VTi Airscape Feel, die luxe, open rijplezier en gebruiksgemak combineert in een compact ontwerp. Het elektrisch bedienbare open dak biedt je een echte cabrio-ervaring, perfect voor zonnige dagen en frisse ritten in de stad.
Uitgerust met moderne voorzieningen zoals een navigatiesysteem, Bluetooth-connectiviteit en een multifunctioneel stuur, maakt deze C1 elke rit eenvoudig en plezierig. De achteruitrijcamera zorgt voor moeiteloos parkeren, zelfs in de krapste ruimtes, terwijl de LED-dagrijverlichting zorgt voor extra veiligheid en een stijlvolle uitstraling. Met elektrische ramen kun je met een druk op de knop ventilatie en comfort regelen.
De C1 Airscape is voorzien van een start-stop systeem en airconditioning, voor een brandstofefficiënte en comfortabele rit onder alle omstandigheden. Deze Citroën C1 e-VTi Airscape Feel is uitgerust met vier uitstekende Vredestein all season banden en heeft een aantoonbaar dealeronderhoudsverleden - perfect voorbereid op ieder seizoen en elke rit.
Beleef deze Citroën C1 e-VTi Airscape zelf: een stijlvolle, compacte cabriolet die jou het beste van comfort en vrijheid biedt. Neem contact op voor een bezichtiging of proefrit en ervaar deze unieke rijervaring!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.