Bouwjaar | 04-02-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.663 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 26-RD-FF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-02-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.663 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 26-RD-FF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Leudal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Napoleonsweg 52 |
Postcode | 6081 AD |
Plaats | Haelen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21464817 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfleudal.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 169 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 366 x 166 x 146 cm
Wielbasis: 232 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 962 kg
Laadvermogen: 403 kg
GVW: 1.365 kg
Max. trekgewicht: 535 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Citroën C2 uit 2005
Leuke C2 met o.a :
Airco
Stuurbekrachtiging
Centrale deurvergrendeling
Verstelbaar stuur
Radio/cd
Distributieriem vervangen bij 131.000 km
Nieuwe APK !! 13-11-2025
179.000 km met nationale autopas
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u interesse in deze occasion?
Bel ons dan op 0621464817 voor een afspraak om vrijblijvend te komen kijken en proefrijden.
Op deze manier weet u zeker dat we ruim de tijd kunnen nemen om u van dienst te zijn.
We staan voor u klaar op Maandag van 12.00-18.00 uur , op Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00-18.00 uur en op Zaterdag van 10.00-16.00 uur
Inruil van u huidige auto is altijd mogelijk.
Komen we tot een overeenkomst?
Dan leveren wij uw nieuwe auto af zonder afleverings- of andere bijkomstige kosten.
Wij helpen u graag verder met autoverzekeringen of financieringen (zie 'diensten' op de website)
Autobedrijf Leudal
info@autobedrijfleudal.nl
www.autobedrijfleudal.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen
"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?
De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.
Plus
- Aantrekkelijke vormgeving
- Compact maar toch ruim en praktisch
Min
- Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
- Prijs/prestatie verhouding kan beter
Conclusie
Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.
De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.