Bouwjaar | 17-07-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.947 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-656-KX Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
€ 10.350,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-07-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.947 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-656-KX Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Leurs Auto's V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Graafschap Hornelaan 188 |
Postcode | 6004 HT |
Plaats | Weert |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 536703 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.leursauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 166 km/u
Maten
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.550 kg
Max. trekgewicht: 450 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Deze Citroen C3 komt uit 2018, werd geleverd van 01-06-2018 tot 30-04-2020 en kostte toen € 19.089,-. Deze is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 61 kW (83 PK) en een cilinderinhoud van 1199 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 166 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,9 liter per 100 km en hij weegt 955 kg. De wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.
Nieuwe distributie-riem.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.