Bouwjaar | 28-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.262 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 4.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.262 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rvt auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Scharnerweg 137 |
Postcode | 6224 JD |
Plaats | Maastricht |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51349095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rvtautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2017
Kleur: Onbekend
Technische informatie
Koppel: 136 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 184 km/u
Ledig gewicht: 1.050 kg
Wielbasis: 247 cm
Interieur
Bekleding: Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket:
Deze auto wordt afgeleverd met het Standaard "meeneempakket"-Gratis tenaamstelling -Proff.poetsbeurt-Nieuwe apk-Algehele voertuig inspectie
-Vloeistof inspectiebeurt.Garantie en of financieringen behoren tot de mogelijkheid.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; Meeneemprijs, Nieuwe apk, RDW-leges
Deze auto verkeert in een zeer nette staat zowel van binnen als van buiten.Ook deze Citroen is afkomstig van de 1 ste eigenaar en is uiteraard aantoonbaar.
Boekjes en documenten omtrent onderhoud en historie zijn aanwezig en aantoonbaar.Kortom een zeer complete auto die uitgerust is met een volle rugzak aan opties.
LET OP U KUNT ONS MAKKELIJK BEREIKEN AAN DE ACHTERINGANG VAN HET PAND, DOOR TE NAVIGEREN OP KOEPELSTRAAT 15 MAASTRICHT
Wij zijn een Rdw erkend bedrijf met een wisselend aanbod betaalbare gebruikte auto's.
U kunt ons vinden via de achterzijde van het pand door te navigeren op, Koepelstraat 15 in Maastricht.
Wij zijn gevestigd aan de linkerzijden op 5 min loopafstand van het trein station Maastricht.
Graag tot ziens bij Ricardo van tongeren auto's.
*Druk en typfouten onder voorbehoud*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.