Bouwjaar | 25-10-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.261 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 39-SJF-3 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-10-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.261 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 39-SJF-3 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Hoof |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Biemeren 7 |
Postcode | 5513 NH |
Plaats | Wintelre |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2051366 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanhoof.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2011 - 2015
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 214 km/u
Maten
Lengte: 428 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.259 kg
Laadvermogen: 536 kg
GVW: 1.795 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 679 kg)
Interieur
Interieurkleur: Kunst leer
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,9 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 9,01 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,11 l/100km (1 op 19,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): geldige APK, en RDW-leges.
- Compleet (€ 650 meerprijs): Dit pakket omvat 6 maanden garantie, de benodigde onderhoudsbeurt en een nieuwe APK!
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 6 maanden garantie; Nieuwe APK
Hierbij bieden wij deze mooie Citroen DS4 aan. Deze DS4 beschikt over opties als: Cruise control, Airco, Dodehoek detectie, Full-map navigatiesysteem, Half lederen bekleding, Ledere stuurwiel, Ledere versnellingspook, 16 inch lichtmetalen velgen en nog vele andere opties!
Autobedrijf van Hoof is ruim 65 jaar actief in de autobranche en daar zijn we trots op! We zijn gevestigd aan de Biemeren 7 te Wintelre, slechts enkele mintuten van Eindhoven Airport.
Heeft u interesse in deze occasion of heeft u vragen, neem vrijblijvend contact op via info@autobedrijfvanhoof.nl of bel 040-2051366 (ook whatsapp) of kom gezellig langs dan bespreken we de mogelijkheden onder het genot van een lekker bakje koffie/thee.
Druk- en zetfouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS4 | Opvallend goed
Zoekt u een auto die iedere rit tot een ware sensatie maakt? Een auto die zo opvallend is dat hij de jaloezie en bewondering van al uw collega's uitlokt? Dan is de Citroën DS4 wellicht de auto voor u. De DS4 is gebaseerd op de brave C4, maar is de extravagante levensgenieter van het duo middenklassers van Citroën.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroen een keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier groter.
Plus
- volop rijplezier
- originele vormgeving
- uitstekende prestaties, bescheiden verbruik
Min
- matige ruimte achterin
- achterruiten niet te openen
- forse prijs
Conclusie
Veel auto's proberen twee uitersten te combineren. Ze moeten sportief en toch comfortabel zijn, compact en toch ruim of opvallend en conservatief. Het gevolg is altijd een compromis tussen beide. Daarom brengt Citroën voortaan twee varianten van nieuwe modellen uit. De C4 is de meer behoudende auto van het nieuwe duo middenklassers. De hier gereden DS4 is de levensgenieter.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroën een duidelijke keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom beduidend minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier enorm.
Dat wordt versterkt door de motoren. De hier gereden HDi 160 en THP 200 zijn beide levendig, sterk en desondanks aangenaam zuinig. Het plezier wordt compleet gemaakt door de creatieve vormgeving, wat deze DS4 in alle opzichten opvallend goed maakt.