Bouwjaar | 23-02-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 8.616 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-288-TR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 12.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-02-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 8.616 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-288-TR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Wagemans |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Tramweg 2A |
Postcode | 6121 RX |
Plaats | Born |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)46 - 4861467 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicewagemans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2022 - 2024
Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 912 kg
Wielbasis: 242 cm
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu laden: Type 1, 1-fase
Accu snelladen: Combined Charging System
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 6 maanden
Garantie: Bij Autoservice Wagemans krijgt u op elke occasion die jonger is dan 5 jaar maar liefst 6 maanden volledige garantie. Aangezien wij de auto voor aflevering standaard voorzien van een onderhoudsinspectie en onderhoudsbeurt nemen wij altijd onze verantwoordelijkheid. Indien er een defect op treedt binnen de garantieperiode kunt u altijd bij ons terecht. Wel zo helder en transparant. Autoservice Wagemans rekent geen aflever- of garantiekosten. Deze zaken behoren tot onze standaard dienstverlening.
Hatchbacks zoals deze Dacia Spring bieden het allemaal: een ruim interieur, fijne rijeigenschappen en comfortabel weggedrag. Deze dealeronderhouden Spring is uit 2022 en heeft 8616 kilometer op de teller. Dankzij de geavanceerde batterijtechnologie hebt u met deze auto een rijbereik dat ruim voldoende is voor de meeste dagelijkse ritten. En u zult zien, de tijd die nodig is om de batterij op te laden, valt enorm mee. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 14 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
Bij het inparkeren laat de achteruitrijcamera precies zien hoeveel meter... decimeter... centimeter ruimte er nog is! Een smartphone met internetverbinding legt eenvoudig overal contact met de auto. U kunt functies activeren en de conditie van de auto monitoren. U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audiosysteem (met dab!) en het navigatiesysteem kunt u bedienen vanaf het stuur. Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. De uitrusting van deze Dacia is met usb-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.
Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. Bij een gevaarlijke situatie is remmen essentieel. De Brake Assist haalt het maximum uit de remcapaciteiten van deze Dacia Spring. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.
Elektrisch rijden is de toekomst. En die begint vandaag. Bel nu voor een afspraak en maak een proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
Autoservice Wagemans
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Spring | Elektrische essentie
De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Het doet dat naar eigen zeggen door elektrisch rijden terug te brengen tot de essentie. Echter, voor modeljaar 2024 krijgt de Spring een nieuw uiterlijk, modernere techniek en meer verfijnde rijeigenschappen. Op die manier wil Dacia de Spring aantrekkelijker maken. Maar gaat dat niet ten koste van de lage prijs?
De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.
Plus
- heel veel waar voor heel weinig geld
- minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
- doordachte ergonomie
Min
- matig weggedrag (maar beter dan voorheen)
- weinig ruimte achterin
- diepe grondtoon van airconditioning
Conclusie
De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden door zijn prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.
De uitrusting is rijker geworden. Dat is deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault en deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd, maar in feite is vooral de communicatie tussen bestuurder en mechaniek verbeterd. De wegligging is slechts marginaal beter geworden. De Spring leent zich daarom voor langere afstanden, maar voelt zich toch het beste thuis in en om de stad. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormen ook hogere snelheden geen probleem. De actieradius en laadmogelijkheden zijn voldoende.
Tenslotte resteert de vraag: is de Spring met zijn modernere uiterlijk, rijkere uitrusting en verfijndere weggedrag even voordelig als voorheen? Ja, zonder enige twijfel! Het concept is namelijk niet gewijzigd: de Spring reduceert de elektrische auto tot de essentie en is daarbij slim met de tijd meegegaan. Daarom is de balans tussen bereik, prestaties, uiterlijk, uitrusting en prijs nog altijd onverslaanbaar.