Fiat Punto EVO 1.3 M-Jet Mylife

€ 2.390,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-11-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 344.471 km
Deuren 4
Kenteken 18-SRS-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.248 cc
Vermogen 62 kW (84 pk)

Fiat Punto EVO 1.3 M-Jet Mylife


€ 2.390,-

Algemeen

Bouwjaar 22-11-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 344.471 km
Deuren 4
Kenteken 18-SRS-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.248 cc
Vermogen 62 kW (84 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Stukstette
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jan Petersstraat 12
Postcode 6116 BD
Plaats Roosteren
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41827145 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autostukstette.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2011

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.120 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4065 x 1687 x 1490 cm
Wielbasis: 251 cm

Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 90 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 2,9 l/100km (1 op 34,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal

Fijne goed rijdende auto!
Geen rammelende ketting, koppeling goed!
Netjes op zijn banden en voorzien van een nieuwe roetfilter!
Kortom een auto met ervaring, die er nog enige tijd tegenaan kan!

= Bedrijfsinformatie =

Wegens tijdgebrek kan er niet altijd op biedingen worden gereageerd!!!
Bellen is sneller..!

Geen bijkomende afleverings-kosten.
Wij zijn een universeel autobedrijf.
Onze bouwjaren, tellerstanden en prijzen zijn exact vermeld.

Inruil van uw huidige occasion is bij ons ook mogelijk.
Elke occasion word afgeleverd met een NAP certificaat.

Financieren van uw nieuwe aankoop is ook bij ons mogelijk.
Tevens kunnen wij u ook een garantie plan aanbieden.
Standaard vanaf € 299,- .
Het pakket is uit te breiden naar maximaal een jaar garantie.

Bezichtiging graag na telefonische afspraak.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat

Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?

Autotest | Fiat Punto Je bent jong en je wilt wat

Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.

Plus

  • nette prijs
  • ruim
  • geslaagde vormgeving

Min

  • goedkope, harde materialen
  • TwinAir niet zo zuinig als beloofd
  • onhandige vergrendeling achterklep

Conclusie

Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.

De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.

Deel deze advertentie