Bouwjaar | 14-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.872 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.084 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.872 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.084 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gubbels |
Contactpersoon | P.A. Gubbels |
Adres | Kelperheide 1 |
Postcode | 6037 SZ |
Plaats | Kelpen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 654010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfgubbels.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/60 R15
Acceleratie (0-100): 14,7 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 174 x 148 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.064 kg
Laadvermogen: 456 kg
GVW: 1.520 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 102 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
De Ford Fiesta 1.1 Trend uit 2020 is een compacte en stijlvolle hatchback, perfect voor zowel stadsritten als langere afstanden. Met een zuinige 1.1 liter benzinemotor en een handgeschakelde 5-versnellingsbak, biedt deze Fiesta een soepel rijgedrag en betrouwbaar vermogen, ideaal voor dagelijks gebruik.
Dit model staat bekend om zijn moderne design en praktische functionaliteiten. De auto beschikt over airconditioning, Bluetooth-connectiviteit en een gebruiksvriendelijke infotainmentsysteem met touchscreen. Veiligheidsvoorzieningen zoals lane assist, cruise control en ESP maken het rijden nog comfortabeler en veiliger.
Het interieur is ruim en biedt voldoende plaats voor zowel bestuurder als passagiers, terwijl de ruime kofferbak zorgt voor voldoende bagageruimte. Met zijn compacte formaat is deze Fiesta gemakkelijk te parkeren, maar toch ruim genoeg voor een comfortabele rit.
Kortom, de Ford Fiesta 1.1 Trend 2020 combineert zuinigheid, rijplezier en moderne technologie in één complete auto. Perfect voor wie op zoek is naar een betrouwbare en stijlvolle auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.