Bouwjaar | 21-01-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.273 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 03-PDT-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-01-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.273 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 03-PDT-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Stukstette |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jan Petersstraat 12 |
Postcode | 6116 BD |
Plaats | Roosteren |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41827145 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autostukstette.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2011
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 54 liter
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4597 x 1839 x 1537 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.177 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.277 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 635 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wegens tijdgebrek kan er niet altijd op biedingen worden gereageerd!!!
Bellen is sneller..!
Geen bijkomende afleverings-kosten.
Wij zijn een universeel autobedrijf.
Onze bouwjaren, tellerstanden en prijzen zijn exact vermeld.
Inruil van uw huidige occasion is bij ons ook mogelijk.
Elke occasion word afgeleverd met een NAP certificaat.
Financieren van uw nieuwe aankoop is ook bij ons mogelijk.
Tevens kunnen wij u ook een garantie plan aanbieden.
Standaard vanaf € 299,- .
Het pakket is uit te breiden naar maximaal een jaar garantie.
Bezichtiging graag na telefonische afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Focus | Scherpergesteld
De Ford Focus is een middelgrote auto met een gemiddeld prijskaartje. Het aanbod van dit soort auto's is enorm en de enige manier om te overleven is daarom om voortdurend scherp te blijven. Het kon dus niet missen: al 3 jaar na de introductie van de vierde generatie van de Focus is het nu tijd voor een facelift. Terwijl een handgebouwd exemplaar in een fotostudio in Duitsland werd vastgelegd voor de nieuwe folder, keek Autozine over de schouders mee voor een eerste indruk.
De Ford Focus voor modeljaar 2022 onderscheidt zich meer dan voorheen met een sportief, luxueus of juist avontuurlijk karakter. Dankzij een facelift is de uitrusting weer helemaal bij de tijd.
Plus
- dankzij facelift 2022 weer helemaal bij de tijd
- goede balans tussen comfort en dynamiek
Min
- Onoverzichtelijk door brede A-stijl en kleine buitenspiegels
Conclusie
Binnenkort staat de vernieuwde Ford Focus bij de dealer. Die vernieuwingsronde komt sneller dan gebruikelijk en dat heeft te maken met de grote concurrentie in het segment. Om scherp te blijven heeft Ford het uiterlijk aansprekender gemaakt, is de uitrusting gemoderniseerd en zijn de motoren met eenvoudige middelen iets zuiniger geworden. Daarmee kan de Focus zich weer meten met de nieuwste modellen op de markt en maakt de middenklasser van Ford zijn naam helemaal waar!