Bouwjaar | 05-01-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.491 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 41.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 05-01-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.491 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CarConnect BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Maasbreeseweg 22a1 |
Postcode | 5981 NB |
Plaats | Panningen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11207713 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carconnect.nu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 165 kW (224 PK)
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Vermogen brandstofmotor: 112 kW (152 PK)
Aantal cilinders: 4
Hybride aandrijving: serieel (voortbeweging door elektromotor(en); verbrandingsmotor laadt de accu op)
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Ledig gewicht: 1.744 kg
Wielbasis: 271 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Kuga ST-Line X in de kleur Chrome Blue die direct afkomstig is van Ford Werke Koln met o.a. de volgende opties; Metaallak, 19-Inch velgen, Parkeersensoren voor & achter, Zwarte dakrail, Privacy glas, Camera voor&achter, Keyless entry, Elektrische achterklep, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Hoogteverstelling passagierszijde, Alcantara lederen bekleding, Elektrische bestuurdersstoel, Licht & regensensor, Stuurverwarming, Verwarmbare voorstoelen, Voorruitverwarming, Sync 3.2, Bluetooth/Voice control, Navigatiesysteem, B&O geluidsinstallatie, Adoptieve cruise control, HUD (head up display), Door protectors, Lane department, BLIS (dodehoekdetectie), AGR stoelen voor, Elektrische passagiersstoel, Bankverwarming achter etc. etc.
Prijsopgave is inclusief afleverkosten omdat deze pas onderhoud nodig heeft 2 jaar of 30.000km!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | Krachtiger
De Ford Kuga is vernieuwd voor modeljaar 2024. Het doel was om de Kuga op alle punten krachtiger te maken. Zoals gebruikelijk bij een facelift begint dat met een aangepaste vormgeving, maar er is meer...
De Ford Kuga voor modeljaar 2024 is in alle opzichten krachtiger geworden. De uitstraling is krachtiger en de motor levert meer trekkracht bij een lager verbruik. Het weggedrag is en blijft goed.
Plus
- prima rijeigenschappen
- zuinig, ook na leegrijden van accu
Min
- kan beschikbare elektriciteit niet automatisch optimaal verdelen over de route
- niet beter, wel duurder dan een soortgelijke elektrische auto
Conclusie
Wat maakt de vernieuwde Ford Kuga krachtiger? Het uiterlijk en de aandrijflijn. Het uiterlijk spreekt voor zich. De aandrijflijn kreeg een nieuwe batterij, elektromotor en versnellingsbak. Het extra vermogen zorgt in theorie voor betere prestaties. Alleen wanneer het uiterste wordt gevraagd is ook in de praktijk iets merkbaar van het extra vermogen, want Ford legt de nadruk op efficiency en souplesse. Daarbij valt op dat de Kuga plugin-hybrid, ondanks relatief eenvoudige techniek, slim met energie omgaat en zelfs na het leegrijden van de accu heel zuinig is.
Het sterkste punt van de Kuga is en blijft het weggedrag. Ford kiest namelijk niet voor elektronica om te compenseren voor de hoge bouw van de Kuga, maar begint met een goed onderstel. Daarbij is de besturing exact en hoeft de bestuurder nooit te raden wat er gebeurt of wat de elektronica zal doen. Omdat de basis deugt, zorgt de elektronica slechts voor verfijning en dat is een groot verschil met SUV's die in de basis al afhankelijk zijn van elektronica. Dat maakt de Kuga tot een sterk aanbod!