Ford S-MAX 1.5 ST-Line LeerBi-XenonMemory7-persoons

€ 24.850,-

Bouwjaar 08-02-2018
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 89.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Ford S-MAX 1.5 ST-Line LeerBi-XenonMemory7-persoons


€ 24.850,-

Algemeen

Bouwjaar 08-02-2018
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 89.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Eurodecars Automobielhandel b.v.
Contactpersoon Mark Severens
Adres Tunnelweg 108
Postcode 6468 EK
Plaats Kerkrade
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 45388499 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.eurodecars.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2017 - aug. 2018
Referentienummer: FO 0708

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.640 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg
Wielbasis: 285 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Beschikbare afleverpakketten:
- Autotrust | Instap Garantie (€ 195): Wat is een Autotrust Instap Garantie? De Instap Garantie is afsluitbaar tot 12 jaar en 200.000 kilometer. Deze garantie dekt de belangrijkste onderdelen van de aandrijving van je auto. Hieronder vallen de mechanische delen van de motor, de aandrijving en de transmissie. Ga naar de garantiepagina op onze website voor meer informatie. *Let op: de genoemde prijs is een indicatieve vanafprijs voor een looptijd van 6 maanden.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie
- Autotrust | Uitgebreid Garantie (€ 295): Wat is een Autotrust Uitgebreid Garantie? De Uitgebreid Garantie is afsluitbaar tot 8 jaar en 150.000 kilometer. Deze garantie biedt de meest uitgebreide dekking. Nagenoeg alle mechanische en elektronische onderdelen van de auto vallen onder de garantie. Ga naar de garantiepagina op onze website voor meer informatie. *Let op: de genoemde prijs is een indicatieve vanafprijs voor een looptijd van 6 maanden.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie

Bij het ontwerpen van de Ford S-Max stonden jouw comfort en jouw veiligheid centraal. Deze S-Max is van het bouwjaar 2018, hij heeft 89000 kilometer gelopen. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Een lederen interieur staat al decennia voor stijl en klasse. Ook bij deze Ford S-Max. Je past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Nooit meer koude handen of koude vingers in de auto. Stuurverwarming zorgt ervoor dat het stuur behaaglijk warm aanvoelt. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. Alle kids willen achterin zitten vanwege de derde zitrij. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, zwarte hemelbekleding, donker getint glas achter en LED-achterlichten zijn aan boord.

Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. Als je regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Connected Service

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie