Bouwjaar | 13-07-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.368 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 68-XRJ-5 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
€ 11.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-07-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.368 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 68-XRJ-5 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Haasdal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groot Haasdal 4C |
Postcode | 6333 AW |
Plaats | Schimmert |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24579893 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohaasdal.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/60 R17
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 441 x 182 x 167 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
IN BIJZONDER GOEDE STAAT!
COMPLETE ONDERHOUDSHISTORIE.
SLECHTS 100.368KM
VOORZIEN VAN AUTOMATISCHE AIRCO, TREKHAAK, NAVI, BLUETOOTH, CAMERA, CRUISE, ALLES ELEKTRISCH, ETC.
ONZE BELOFTES
*** GEEN AFLEVERKOSTEN
Bij de prijs die u ziet, komen GEEN AANVULLENDE KOSTEN.
*** INRUIL
Is altijd bespreekbaar.
*** GARANTIE
Standaard 3 maanden garantie op de motor en de versnellingsbak. Aanvullende garantie? Dit kan, via Autotrust. Hiervoor maken we graag een prijsopgave voor u.
*** AFLEVERING
Geen achterstallig onderhoud! Is uw volgende auto binnenkort toe aan een onderhoudsbeurt? Dan zorgen wij ervoor dat deze plaatsvindt.
Daarnaast voeren we een grondige inspectie uit, zodat u geen verrassingen tegemoet hoeft te zien na de aankoop.
Tenminste 6 maanden APK, voldoende brandstof en een poetsbeurt behoren ook tot de standaard!
*** ONDERHOUD EN REPARATIE
Voor onderhoud en reparaties kunt u ook in de toekomst bij ons terecht. Zo helpen we uw auto in topconditie te houden.
HET BEDRIJF
Auto Haasdal is een flexibel en correct bedrijf met een energieke eigenaar die u, net als zijn auto`s, alle aandacht schenkt die u verdient. We streven niet naar een deal, maar naar een nette aanbieding voor een auto die bij u past. We geloven in specialisten die met passie hun vak beoefenen en werken daarom samen met professionele partners voor onderhoud/reparatie, verzekering, carcleaning en licht schadeherstel (restyle).
Auto Haasdal werkt met een aanbod van zorgvuldig geselecteerde auto`s die doorgaans zijn voorzien van een complete onderhoudshistorie. Om in een bepaalde behoefte te kunnen voorzien, zoals een zeer lage kilometerstand, uitgebreide optiepakketten of een exclusieve uitvoering, kan Auto Haasdal uitwijken naar het buitenland (import).
U bent altijd welkom! Wij raden u aan om voor vertrek te informeren of de auto nog beschikbaar is en een afspraak te maken voor een bezichtiging.
DISCLAIMER
Net als onze internetsite is deze advertentie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Ondanks alle genomen moeite zijn fouten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai ix35 FCEV | De toekomst begint vandaag
Wat zal de toekomst brengen? Dat benzine en diesel hun langste tijd gehad hebben, staat wel vast. Maar dan? Elektrische auto's rijden geweldig, maar zolang de actieradius beperkt blijft, zal die techniek nooit doorbreken. De "brandstofcel" zou uitkomst bieden, maar vanwege de vele risico's beperken de meeste merken zich al vele jaren tot experimenteren. Hyundai zet nu een eerste stap en introduceert de "ix35 FCEV": de auto van de toekomst, vandaag.
Hyundai wil het kip-ei probleem doorbreken door nu al een waterstof-auto aan te bieden. De ix35 FCEV rijdt redelijk en is met de juiste subsidies voordelig aan te schaffen. Een goede eerste stap.
Plus
- een echte stap vooruit voor de autowereld!
- stil, snel en comfortabel
Min
- voelt lomp en zwaar
- uiterst kostbaar
- bagageruimte kleiner dan bij gewone ix35
Conclusie
Rijden op waterstof biedt grote voordelen boven de bestaande technieken. Ten opzichte van benzine en diesel is waterstof veel schoner. Ten opzichte van puur elektrische auto's is de actieradius veel groter, terwijl het tanken goedkoper is en niet langer duurt dan bij een conventionele auto. De prestaties van de FCEV zijn ongeveer gelijk aan die van een gewone ix35, het weggedrag is iets minder.
Rijden op waterstof kent ook nadelen. Zo zullen overal waterstoftankstations moeten worden geopend. Daarbij vraagt een waterstoftank veel ruimte, waardoor deze techniek vooralsnog alleen geschikt is voor grotere auto's.
Wordt waterstof de brandstof van de toekomst? De meeste autofabrikanten kiezen het zekere voor en onzekere en antwoorden nee. Hyundai toont initiatief en biedt nu al een brandstofcel auto aan. Tegelijkertijd is het eerste publieke waterstoftankstation in Nederland geopend en daarom kan het jarenlange nee nu eindelijk in een ja veranderen.