Bouwjaar | 01-10-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 61.845 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VL-P7-9X |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.143 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
€ 42.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 61.845 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VL-P7-9X |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.143 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Koenen Autobedrijf BV |
Contactpersoon | J. Monnens |
Adres | Voltaweg 5 |
Postcode | 6101 XK |
Plaats | Echt |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)475 - 484900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koenenbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
* Alleen voor zakelijke klanten, rijklaarprijs excl BTW * Jeep® Wrangler JL Rubicon Unlimited op grijs kenteken. De nieuwe versie van de Wrangler is op vele vlakken verbeterd. Zo heeft de JL versie nu Led Koplampen en achterlichten, parkeersensoren voor en achter, een achteruitrijcamera, dakisolatie en zéér belangrijk het is nu mogelijk permanent 4x4 te rijden. Dit maakt het in vele weersomstandigheden een stuk veiliger. Daarbij is dit de nieuwe 2.2 crd Diesel motor gekoppeld aan een 8 traps automaat, soepel, sportief en zuinig. MAAR vergeet niet waar het om draait! Het 4x4-beest, de RUBICON! Met zijn Dana® 44-assen, elektronisch ontkoppelbare stabilisatorstang, Rock-Trac®-4x4-systeem en Tru-Lok®- sperdifferentiÃ"len brengt de Jeep® Wrangler Rubicon u naar elke uithoek!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Wrangler | Een echte terreinwagen
Er zijn SUV's en er zijn terreinauto's. Op het oog is er weinig verschil tussen beide. Ze zijn beide groot, hoog en stoer. Maar onderhuids is er een wereld van verschil! Bij terreinwagens draait alles om prestaties in het terrein. Bij Sports Utility Vehicles hebben die capaciteiten plaats gemaakt voor luxe en comfort op de openbare weg. Maak kennis met één van de laatste pure terreinwagens: de Jeep Wrangler.
De Jeep Wrangler is een echte terreinwagen. Tegenover grootste capaciteiten in het terrein staan echter matige rijeigenschappen op de openbare weg. Het retro-uiterlijk zorgt voor een hoog verbruik.
Plus
- zeer vaardig in het terrein
- ijzersterk imago
- rijke uitrusting
Min
- fors verbruik
- matige rechtuitstabiliteit
Conclusie
De Jeep Wrangler is een uitzonderlijke auto: het is één van de weinige echte terreinwagens (géén SUV) en het is een model dat al decennia lang trouw blijft aan het origineel. Het verschil met de vorige generatie lijkt daarom klein. Opnieuw is de vormgeving gebaseerd op het oermodel, maar onderhuids heeft de techniek een sprong vooruit gemaakt.
Als het gaat om de rijeigenschappen is de Wrangler ook een geval apart. De meeste auto's in dit segment worden steeds verfijnder, maar het kenmerk van de Wrangler is juist het gebrek aan verfijning. Alhoewel het weggedrag op de openbare weg is verbeterd, blijft de Wrangler een echte terreinwagen. In het terrein blijkt dat de kracht van de Wrangler te zijn, want dankzij het pure gevoel met het mechaniek kan de bestuurder het maximale uit de auto halen.