![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 07-11-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.837 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-589-FV Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-11-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.837 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-589-FV Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Maashorst BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | St. Jansstraat 32 |
Postcode | 5964 AD |
Plaats | Meterik |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 3983700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijvenmaashorst.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 132 kW (180 PK)
Vermogen elektromotor(en): 88 kW (120 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 70 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/50 R19
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 191 km/u
Accu: 14 kWh
Accu laden: 1-fase, 7.2 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 452 x 187 x 165 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.805 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 2.415 kg
Max. trekgewicht: 1.350 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,714285714286 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Dit is een BTW auto, prijs is inclusief BTW!
U bepaalt zelf hoe uw gekozen occasion afgeleverd wordt;
Pakket A, standaard:
De geadverteerde prijs is inclusief
o 12 maanden BOVAG garantie (alleen van toepassing indien aankoopprijs boven €14.950,-)
o kentekenregistratie
o geldige APK
o vloeistoffen controle
Pakket B, optioneel:
Voor € 695,- leveren wij de auto af, inclusief:
o kentekenregistratie
o nieuwe APK
o 12 maanden BOVAG garantie (alleen van toepassing indien aankoopprijs boven €14.950,-)
o onderhoud volgens schema (ook het vervangen van distributieriem indien nodig)
o airco service
o 1/4 tank brandstof / bij een elektrisch voertuig een volledig opgeladen accu
o poetsen binnen en buiten
o matten set
o 24 uur pechhulp heel Europa
Inruil mogelijk.
Uw auto financieren? Dat kan! Wij bieden u een financiering op maat voor zowel de zakelijke als privé rijders.
(onder voorbehoud van typefouten en/of opties bij het voertuig)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Sportage | Stapsgewijs
De Kia Sportage is altijd met zijn tijd meegegaan. De eerste generatie speelde in op de vraag naar luxe terreinauto's voor recreatief gebruik. Gaandeweg kwam de nadruk meer op ruimte te liggen en werd de Sportage meer gezinsauto en minder terreinwagen. Nu is het tijd voor de vijfde generatie. Welke stap neemt de Sportage dit keer?
![Autotest | Kia Sportage Stapsgewijs](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10068/kia-sportage-16-t-gd-plug-in-hybrid-gt-plusline.jpg)
De 5e generatie van de Kia Sportage zet stappen op het gebied van vormgeving en techniek. De plug-inhybride is vlot, sterk en met consequent opladen ook zuinig. Dankzij 4wd ook te gebruiken in terrein
Plus
- vaardig op openbare weg en in het terrein
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- voelbaar schakelen in volledig elektrische modus
- elektriciteit wordt niet automatisch optimaal over rit verdeeld
Conclusie
Kia zet nieuwe stappen met de vijfde generatie van de Sportage. De meest in het oog springende daarvan is het uiterlijk. De Sportage is meer dan voorheen een klassieke SUV met hoge neus en gespierde schouderlijn. De strakke lijnen maken deze middelgrote SUV desondanks uitgesproken modern.
Technisch zet Kia een nieuwe stap door de Sportage alleen als hybride aan te bieden. Voor het instapmodel is dat een parallel hybride (klein aandeel van de elektromotor, maar geen noodzaak om te laden met een stekker) en voor het hier geteste exemplaar is dat een plug-inhybride (meer elektrisch rijden, lager verbruik bij consequent opladen).
Voor wie volledig elektrisch wil rijden biedt Kia de EV6. Die is nog moderner gelijnd en heeft nog meer vooruitstrevende techniek aan boord. Met de Sportage zet Kia iets kleinere stappen, zodat iedereen in zijn of haar eigen tempo kan overschakelen op (deels) elektrisch rijden.