Bouwjaar | 14-10-2004 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.680 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-794-VL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-10-2004 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.680 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-794-VL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ericars |
Contactpersoon | Erik Broekhuizen |
Adres | Sint Josephstraat 44 |
Postcode | 6231 EE |
Plaats | Meerssen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 3652383 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bcsmeerssen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2003 - feb. 2006
Technische informatie
Koppel: 283 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 72 liter
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 185 x 175 cm
Wielbasis: 272 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.810 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.380 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 288 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,2 l/100km (1 op 8,2)
Brandstofverbruik in de stad: 16,9 l/100km (1 op 5,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Messcherpe verkoopprijzen met dealerkwaliteit afleveringen. Wij berekenen €. 295,- afleveringskosten en kunnen dit uitbreiden tot 24 maanden garantie maar.... zo meenemen mag natuurlijk ook? Het verzorgen van 12 maanden Pechhulp via Bosch evt inclusief de autoverzekering is ook geen probleem. Heeft u vragen of wilt u langs komen. U bent van harte welkom bij Ericars. Let op: niet alle auto's staan op locatie voor bezichtiging. Maak altijd eerst een afspraak om teleurstelling te voorkomen. Inruil is altijd mogelijk. Ondanks de grote zorg die wij besteden aan het inbrengen van gegevens zijn prijs, zetfouten en type aanduidingen voorbehouden. Controleer altijd zelf de opties die uw aankoop zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus RX | Zichzelf opnieuw uitgevonden
De RX is in vele opzichten bepalend voor het merk Lexus. Met de RX behoorde Lexus tot de eerste merken om een luxe SUV aan te bieden. Toen de concurrenten uiteindelijk ook SUV's aanboden, introduceerde Lexus hybride-aandrijving, waardoor het superieur was op het gebied van comfort en verbruik. Nu is ook de hybride gemeengoed en dus is de vraag: hoe blijft de nieuwe Lexus RX de concurrentie een stap voor?
De Lexus RX 450h is een grote SUV die dankzij een relatief licht gewicht, een uitgekiende zithouding en plug-inhybride aandrijving kleiner en dynamischer is dan gebruikelijk. Uitnodigend interieur.
Plus
- sterke, soepele, zuinige hybridemotor
- onderscheidend karakter
Min
- helt iets over in de bocht
- koeling hoorbaar van achter
Conclusie
Weet de nieuwe Lexus RX de concurrentie wederom een stap voor te blijven? Nee. Lexus heeft de RZ aangewezen als innovatief model. De RX is daarom een meer conventionele SUV.
Toch weet de RX zich wel beter te onderscheiden van de massa dan voorheen. Door nog meer nadruk te leggen op gastvrijheid in het interieur en verfijning van het onderstel krijgt de RX een sterker karakter. De meer harmonieuze vormgeving maakt de RX begeerlijker. Tenslotte zorgen het relatief lage gewicht, de sterke motoren, doordachte zithouding en het overzichtelijke koetswerk ervoor dat de RX minder intimiderend is en daarom eenvoudiger en dynamischer te rijden.
Kortom: de RX heeft zichzelf opnieuw uitgevonden. Dat resulteert nog meer in een eigen karakter en zo weet de RX zich nog beter te onderscheiden van de massa.