Bouwjaar | 16-02-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.729 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-080-HZ Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 12.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-02-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.729 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-080-HZ Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage P. Geraats B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Deckersstraat 12A |
Postcode | 6091 NG |
Plaats | Leveroy |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 651204 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.geraats.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2023
Technische informatie
Koppel: 148 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 44 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 183 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 406 x 170 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.505 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 515 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,8 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Meeneemprijs (inbegrepen):
- Vloeistoffen controle
- Geldige APK
- Tenaamstelling
- Poetsen exterieur
- 3 maanden "Garage Geraats" garantie (€ 495 meerprijs):
- Nieuwe APK
- Afleverbeurt volgens schema
- Volledig gepoetst
- Interieur gereinigd
- 3 maanden garantie (audio- en navigatie apparatuur uitgesloten)
- 12 maanden garantie (€ 995 meerprijs):
- Nieuwe apk
- Afleverbeurt volgens schema
- Volledig gepoetst
- Interieur gereinigd
- 12 maanden garantie
- Standaard (€ 295 meerprijs):
- Afleverbeurt volgens schema
- Minimaal 6 maanden APK
- Volledig gepoetst
- Interieur reiniging
Garage Geraats is al sinds 1967 een begrip als het gaat om occasions in Limburg. Wij zijn gespecialiseerd in de in- en verkoop van jonge, betrouwbare auto's van alle merken. Met onze jarenlange ervaring hebben we een goede kennis opgebouwd in het vinden en leveren van kwalitatief hoogwaardige voertuigen. Bel voor een afspraak of kom langs voor een proefrit. De koffie staat voor u klaar.
De uitvoeringsspecificaties van onze voertuigen zijn met de grootste zorg aangegeven, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Prijzen zijn gebaseerd op meeneemprijzen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda2 Hybrid | Twee in één
Een hybride is een bijzondere auto. Onder de motorkap zijn zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor te vinden. Toch neemt Mazda de term hybride wel heel letterlijk: de "Mazda2 Hybrid" is namelijk ook een mix van twee verschillende auto's! En die wonderlijke combinatie is vernieuwd voor 2024. Autozine legt uit hoe dat zit...
De Mazda2 Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de 2. De Hybride aandrijving zorgt voor betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik. Minder comfortabel, wel dynamisch.
Plus
- vlot, levendig en zuinig
- modernere uitrusting dan standaard Mazda2
- uitstekende rijeigenschappen
Min
- minder verfijnd dan standaard Mazda2
- weinig verschil met Toyota Yaris
- omslachtige procedure om snelheidswaarschuwing uit te schakelen
Conclusie
Waarom is de "Mazda2 Hybrid" twee in één? Omdat het een Mazda en een Toyota tegelijk is. En omdat er een benzine- en een elektromotor onder de motorkap liggen. Om met het eerste te beginnen: de Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de Mazda2. Onderhuids is de Mazda2 Hybrid een Toyota Yaris Hybrid. Aanpassingen aan de voor- en achterzijde geven de Mazda echter wel een eigen gezicht.
Mazda2 is deze samenwerking met Toyota aangegaan omdat een "full hybrid" een waardevolle aanvulling op het bestaande aanbod vormt. Een mild-hybrid is voordelig in aanschaf, maar biedt ook beperkte voordelen. Een plug-inhybrid zou te kostbaar zijn voor een compacte auto als deze. De "full hybrid" biedt een grote bijdrage aan het comfort, verbetert de prestaties en verlaagt het verbruik. Tegelijkertijd is de prijs gunstig.
Een nadeel van de samenwerking is dat het comfortabele, verfijnde, rustgevende karakter van de standaard Mazda2 verloren is gegaan. Daar staat tegenover dat het "donormodel" veel jonger is en daarom heeft de Mazda2 Hybrid een modernere uitrusting dan de standaard Mazda2. Zo biedt twee in één dus veel voordelen!