Mazda CX-3 2.0 GT-M | Trekhaak | Head-up | Camera | 18'' LM | Cruise & Climate c.

€ 23.400,-

Bouwjaar 28-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 51.349 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Mazda CX-3 2.0 GT-M | Trekhaak | Head-up | Camera | 18'' LM | Cruise & Climate c.


€ 23.400,-

Algemeen

Bouwjaar 28-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 51.349 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Hunnekens B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kerkstraat 20-A
Postcode 5768 BG
Plaats Meijel
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)77 - 4661852 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohunnekens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.188 kg
Laadvermogen: 539 kg
GVW: 1.727 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 Maanden BOVAG garantie: Prijs incl. 12 Maanden BOVAG garantie, Afleverbeurt en nieuwe APK.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); 12 Maanden BOVAG garantie, Afleverbeurt, Nieuwe APK

Voor meer en betere foto's klik op de link naar onze website.
Wij hebben diverse Mazda CX-5 & CX-3 modellen op voorraad.

Deze mooie Mazda CX-3 2.0 GT-M line is afkomstig van de Mazda dealer waar deze auto ook door onderhouden. Deze auto is voorzien van o.a. Trekhaak, Head-up, Camera, 18'' LM wielen, Cruise control, Climate control enz.


Deze Mazda is voorzien van een duurzame 2.0 SkyActiv-G motor. Dit betekend dat deze motor een onderhoudsvrije distributieketting heeft.

Onze showroom is geopend van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:30 en op zaterdag van 9:00 tot 15:00.

De prijs betreft een ALL-IN prijs. Dat wil zeggen dat de verkoopprijs een vaste prijs is inclusief 12 maanden BOVAG garantie, afleverbeurt en nieuwe APK.
Zo komt u niet voor verrassingen te staan en weet u op voorhand wat u van ons kunt verwachten. Wilt u een auto inruilen? Vraag ons naar de mogelijkheden.

Heeft u interesse in een van onze voertuigen? Wij nodigen u graag uit voor een bezichtiging.
Neem even telefonisch contact met ons op om een afspraak in te plannen. Zo weet u zeker dat het voertuig nog beschikbaar is.
De koffie staat voor u klaar!

> INTERESSE IN (GEBRUIKTE) WINTERWIELEN? WIJ HEBBEN MEESTAL MEERDERE SETS OP VOORRAAD. VRAAG NAAR DE MOGELIJKHEDEN.

Neem contact op met Coen Scheepers of Frank Hunnekens T: 077-4661852 | verkoop@autohunnekens.nl.

Alle moeite is genomen om de informatie van onze advertenties zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Er kunnen dan ook geen rechten aan deze advertentie worden ontleend. Vertrouwt u daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie