Bouwjaar | 18-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.552 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
€ 20.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.552 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Habets B.V. |
Contactpersoon | J. Habets |
Adres | Lindelaufer Gewande 3 |
Postcode | 6367 AZ |
Plaats | Voerendaal |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)45 - 5620102 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohabets.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 187 km/u
Ledig gewicht: 1.188 kg
Wielbasis: 257 cm
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Deze Mazda CX-3 Automaat komt rechtstreeks van de 1e eigenaar en verkeerd in een bijzonder mooie staat. Hij is uitgevoerd in de duurste uitvoering met alle denkbare opties en een prachtige Blauwe metallic Kleur. Een greep uit de lang optielijst: 18 inch wielen, chroom afwerking, lederen bekleding, Led dagrijverlichitng, Full led koplampen en achterlichten. Bose geluidsysteem, navigatie, Achteruitrij camera, climate controle, cruise controle, Hillhold, elektrische stoel met geheugen, Stoelverwarming, stuurverwarming, Head up Display en nog veel meer. Het onderhoude is elk jaar netejs uitgevoerd bij de Dealer waar hij nieuw verkocht is. Deze Mazda staat bekend om zijn hoge kwaliteit, fijne rij eigenschappen, veel binnenruimte en de zuinige motor.
Onze occasions worden zorgvuldig geselecteerd en zijn altijd voorzien van een onderhouds historie. Deze auto word aangeboden voor een all in meeneem prijs. De auto word afgeleverd met een poetsbeurt, technische controle en eventueel nieuwe Apk. Garantie, financiering en onderhoud kan in overleg. Ons vast afleverpakket kost 599,- ( incl Bovag garantie en onderhoud). De optielijst word automatisch toegevoegd en kan soms drukfouten bevatten, zijn sommige opties belangrijk, even bellen of alles klopt. Graag tot ziens voor een vrijblijvende bezichtiging onder het genot van een kop koffie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.