![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 42.036 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 24.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 42.036 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUTO WINTERS | Dealer Occasion Center Weert |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonlaan 3 |
Postcode | 6003 DB |
Plaats | Weert |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 526455 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowinters.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2018 - sep. 2020
Technische informatie
Koppel: 206 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 195 km/u
Ledig gewicht: 1.263 kg
Wielbasis: 257 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Energielabel: F
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Sportieve en luxe Mazda CX-3 GT-m 150 PK, met slechts 42.036 kilometers op de teller!
Deze Mazda CX-3 2.0 GT-M 150 is voorzien van onder andere: Memory stoelen, Navigatie, Bluetooth telefoonbediening, Stoel- en stuurverwarming, Camera, Climate control, Cruise Control, 18" Lichtmetalen velgen en nog veel meer!
Verkoopprijs € 24.445 ,- incl. Basis Service-pakket. Rijklaarprijs € 24.940 ,- incl. Full Service-afleverpakket van € 495,-.
= Bedrijfsinformatie =
Als u een afspraak wenst te maken voor een vrijblijvende offerte of proefrit, dan kunt u ons bereiken via: tel. 0495-526455 (buiten openingstijden: 06-29533870 ook bereikbaar via What's app) of ralf@autowinters.nl - Autobedrijf Winters is erkend dealer van Kia, Mitsubishi en Suzuki.
Onze Showroom is geopend van maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u. Op zaterdag zijn wij geopend van 9u tot 17u.
Benieuwd wie wij zijn? Bekijk onze bedrijfsvideo op Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=XW5dEsv1F2w&t=15s
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
![Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/163/mazda-cx-3.jpg)
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.