Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G|GT-M|4WD|150PK|NAVI|18|HEAD-UP|CAMERA

€ 15.990,-

Bouwjaar 22-06-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 121.306 km
Deuren 5
Kenteken X-976-BT Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G|GT-M|4WD|150PK|NAVI|18|HEAD-UP|CAMERA


€ 15.990,-

Algemeen

Bouwjaar 22-06-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 121.306 km
Deuren 5
Kenteken X-976-BT Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Haasdal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Groot Haasdal 4C
Postcode 6333 AW
Plaats Schimmert
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24579893 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohaasdal.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 215/50 R18
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.210 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 645 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

FANTASTISCHE MAZDA CX-3
2.0 SKYACTIV-G MET 150PK (GEEN 120PK!)
4-WIEL AANDRIJVING

BOUWJAAR 2016
121.306KM

VOLLEDIGE HISTORIE IS AANWEZIG

HEEL VEEL MOOIE OPTIES, ZOALS: HEAD-UP, LED, CAMERA, LEDER, ETC.


ONZE BELOFTES

*** GEEN AFLEVERKOSTEN
Bij de prijs die u ziet, komen GEEN AANVULLENDE KOSTEN.

*** INRUIL
Is altijd bespreekbaar.

*** GARANTIE
Standaard 3 maanden garantie op de motor en de versnellingsbak. Aanvullende garantie? Dit kan, via Autotrust. Hiervoor maken we graag een prijsopgave voor u.

*** AFLEVERING
Geen achterstallig onderhoud! Is uw volgende auto binnenkort toe aan een onderhoudsbeurt? Dan zorgen wij ervoor dat deze plaatsvindt.
Daarnaast voeren we een grondige inspectie uit, zodat u geen verrassingen tegemoet hoeft te zien na de aankoop.
Tenminste 6 maanden APK, voldoende brandstof en een poetsbeurt behoren ook tot de standaard!

*** ONDERHOUD EN REPARATIE
Voor onderhoud en reparaties kunt u ook in de toekomst bij ons terecht. Zo helpen we uw auto in topconditie te houden.


HET BEDRIJF
Auto Haasdal is een flexibel en correct bedrijf met een energieke eigenaar die u, net als zijn auto`s, alle aandacht schenkt die u verdient. We streven niet naar een deal, maar naar een nette aanbieding voor een auto die bij u past. We geloven in specialisten die met passie hun vak beoefenen en werken daarom samen met professionele partners voor onderhoud/reparatie, verzekering, carcleaning en licht schadeherstel (restyle).

Auto Haasdal werkt met een aanbod van zorgvuldig geselecteerde auto`s die doorgaans zijn voorzien van een complete onderhoudshistorie. Om in een bepaalde behoefte te kunnen voorzien, zoals een zeer lage kilometerstand, uitgebreide optiepakketten of een exclusieve uitvoering, kan Auto Haasdal uitwijken naar het buitenland (import).

U bent altijd welkom! Wij raden u aan om voor vertrek te informeren of de auto nog beschikbaar is en een afspraak te maken voor een bezichtiging.

DISCLAIMER
Net als onze internetsite is deze advertentie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Ondanks alle genomen moeite zijn fouten niet uit te sluiten. Daarom is deze informatie onder voorbehoud. Vertrouw dus niet alleen op deze informatie, maa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie