Mazda CX-5 2.0 e-SkyActiv-G M Hybrid 165 Takumi

€ 44.900,-

Bouwjaar 05-06-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 2.857 km
Deuren 5
Kenteken Z-379-PK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen -

Mazda CX-5 2.0 e-SkyActiv-G M Hybrid 165 Takumi


€ 44.900,-

Algemeen

Bouwjaar 05-06-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 2.857 km
Deuren 5
Kenteken Z-379-PK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto AZ Heerlen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Terhoevenderweg 98a
Postcode 6412 ZJ
Plaats Heerlen
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)45 - 5728484 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoaz.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2022 - 2024

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 5 kW (7 PK)
Vermogen brandstofmotor: 121 kW (165 PK)
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 185 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.565 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 2.105 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 895): Bovag afleverpakket: Al onze vermelde prijzen betreffen rijklaarprijzen; Dit betekent dat u de auto voor de vermelde prijs kunt kopen en meenemen inclusief de onvermijdbare kosten zoals leges en registratiekosten. Daarnaast kunt u zelf kiezen of u gebruik wenst te maken van het onderstaande afleverpakket: AUTO AZ SELECTION AFLEVERPAKKET | € 895,- : o Een reconditioning poetsbeurt; o Nieuwe APK keuring; o 25 liter brandstof; o Afleveringsbeurt (Onderhoud volgens de service interval van de fabrikant); o 12 maanden JAMES Autoservice mobiliteitspas. o 12 maanden BOVAG garantie. Details worden te allen tijde samen met u doorgenomen en genoteerd, zodat u zekerheid heeft en weet waar u als klant aan toe bent.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

= Bedrijfsinformatie =

Al onze vermelde prijzen betreffen rijklaarprijzen; Dit betekent dat u de auto voor de vermelde prijs kunt kopen en meenemen inclusief de onvermijdbare kosten zoals leges en registratiekosten.
Daarnaast kunt u zelf kiezen of u gebruik wenst te maken van het beschikbare afleverpakket.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie