Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GTLederCameraTrekhaak

€ 21.890,-

Bouwjaar 16-09-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 132.164 km
Deuren 5
Kenteken PS-103-T Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GTLederCameraTrekhaak


€ 21.890,-

Algemeen

Bouwjaar 16-09-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 132.164 km
Deuren 5
Kenteken PS-103-T Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Lex Roelofs
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Donk 20a
Postcode 5995 PM
Plaats Kessel
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)77 - 4000240 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-roelofs.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 730 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Brons (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Controle bandenspanning, Controle vloeistofniveaus, Een geldige APK keuring, Nationale autopas, Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto
- Zilver (€ 245 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Brons"): 2 maanden garantie met €250,- eigen risico, Controle bandenspanning, Controle vloeistofniveaus, Een geldige APK keuring, Nationale autopas, Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto
- Goud (€ 695 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Brons"): 3 maanden garantie, Afleveringsbeurt, Een geldige APK keuring, Nationale autopas, Totale reiniging van binnen en buiten, Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto
- Platina (€ 1.395 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Brons"): 12 maanden garantie, Afleveringsbeurt, Een geldige APK keuring, Nationale autopas, Totale reiniging van binnen en buiten, Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto

- goed onderhouden
- hoge instap
- trekhaak (max. 1.800kg trekgewicht)

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Een viercilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Als we het over extra cachet hebben, moeten we zeker het lederen interieur noemen. Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel de weldaad in koude dagen. Natuurlijk kunt u zonder. Maar waarom? Lekker toch, zo'n verwarmd stuurwiel? Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Smakelijke subs en knisperend hoog: het high performance audiosysteem geeft elke frequentie een kwaliteitsbehandeling voor akoestisch genieten onderweg. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Het hoort bij een inte

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie