Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Signature Leder| Bose| 360 Camera| Trekhaak

€ 30.750,-

Bouwjaar 06-09-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.705 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Signature Leder| Bose| 360 Camera| Trekhaak


€ 30.750,-

Algemeen

Bouwjaar 06-09-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.705 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Kuepers
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Magnesiumstraat 21A4
Postcode 6031 RV
Plaats Nederweert
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 38053225 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfpkuepers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Signature Leder| Bose| 360 Camera| Trekhaak


- Kenteken: GDK-35-T
- Merk: Mazda
- Model: CX-5
- APK tot: 06-09-2025
- Tellerstand: 43705 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw
- Kleur interieur: Zwart
- Interieurnaam: Leder
- Motorinhoud: 1998 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: PE
- Vermogen: 120 kW / 163pk
- Ledig gewicht: 1455 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 455 cm
- Breedte: 184 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Extra getint glas
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 19"
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor

Infotainment

- Audio installatie premium
- Head-up display
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verwarmd
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- Electronic climate controle
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Elektrische ramen voor
- Houtafwerking interieur
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Luxe lederen interieur
- Stoel ventilatie voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Accident Avoidance System
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Airbag(s) hoofd achter
- Airbag(s) hoofd voor
- Airbag(s) side voor
- Anti Blokkeer Systeem (ABS)
- Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- DAB-ontvanger
- Dodehoek detector
- Electronic Brake Distribution (EBD)
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugen
- Grootlicht-assistent
- Hill hold-functie
- Keyless start
- LED mistlampen
- Metallic lak
- Rijstrooksensor met correctie
- Rondomzicht camera
- Telefoonintegratie premium
- Tractie Controle Systeem (TCS)

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Electronic Stability Program (ESP)
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning


Schitterende Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G Full option uit 2019 met slechts 43dkm! Deze Mazda komt rechtstreeks van de eerste eigenaar is is voorzien van een trekhaak.

Voor meer info of een vrijblijvende offerte / proefrit: tel. 06-38053225 ook buiten openingstijden of i

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie