Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Signature Sunroof Automaat | NL AUTO | 1E EIGENAAR | DEALER ONDERHOUDEN |

€ 39.400,-

Bouwjaar 27-01-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 35.824 km
Deuren 5
Kenteken N-184-ZZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Signature Sunroof Automaat | NL AUTO | 1E EIGENAAR | DEALER ONDERHOUDEN |


€ 39.400,-

Algemeen

Bouwjaar 27-01-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 35.824 km
Deuren 5
Kenteken N-184-ZZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automobielbedrijf Peeten B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Napoleonsbaan Noord 10B
Postcode 5991 NV
Plaats Baarlo
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)77 - 4771590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.peetenmobiel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 458 x 185 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.510 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 27-01-2027
Garantie: 150.000 km

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket Plus (inbegrepen):
* Nationale Autopas (NAP)
* Geldige APK
* Uitgebreide poetsbeurt binnen- en buitenzijde
* Tenaamstelling kentekenbewijs
* 15 liter brandstof
- Afleverpakket Premium (€ 595 meerprijs):
Mogelijk bij auto's vanaf €5.000,- vraagprijs.

* Nationale Autopas (NAP)
* Nieuwe APK
* Onderhoudsbeurt volgens schema
* Uitgebreide poetsbeurt binnen- en buitenzijde
* Tenaamstelling kentekenbewijs
* 15 liter brandstof
* 12 maanden Bovag garantie
* 12 maanden mobiliteitsgarantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket Plus"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Overige informatie
Garantie: Tot 27 January 2027
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Welkom bij Automobielbedrijf Peeten.

DEZE MAZDA CX-5 IS NIEUW DOOR ONS GELEVERD EN HET BETREFT DE MEEST LUXE SIGNATURE UITVOERING. DE AUTO IS UITGERUST MET NAPPA LEDEREN INTERIEUR MET STOELVERWARMING EN -VENTILATIE, RADAR CRUISE CONTROLE, VERSCHILLENDE VEILIGHEIDSSYSTEMEN EN BOSE GELUIDSSYSTEEM. 

ALS EXTRA HEEFT DE AUTO EEN WEGKLAPBARE TREKHAAK GEMONTEERD, VERLICHTE DORPELBESCHERMERS EN EEN BESCHERMSTRIP OP DE ACHTERBUMPER. EEN PLAATJE OM TE ZIEN, DIE IN TOPSTAAT VERKEERT. DEZE AUTO HEEFT NOG VERLENGDE FABRIEKSGARANTIE TOT JANUARI 2027!

Heeft u alle foto's bekeken en bent u daardoor enthousiast geworden van deze auto, dan nodigen we u uit om dit model te bekijken in onze showroom. Wij zullen een heerlijke kop koffie voor u klaarzetten en samen met u meer uitleg geven over dit model. U kunt vrijblijvend binnenkomen of u kunt een afspraak maken met Rik of Jeroen. Wij zullen uitgebreid de tijd nemen om uw vragen te beantwoorden. Bel ons op: 077-4771590 of mail naar verkoop@peetenmobiel.nl

Omdat elke consument een andere afweging maakt tussen service, garant

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie