Bouwjaar | 30-06-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.093 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GN-920-G Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 18.345,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.093 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GN-920-G Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Harmen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Strijthagenweg 38A |
Postcode | 6468 EH |
Plaats | Kerkrade |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)45 - 2084500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoharmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis pakket (inbegrepen): Dit pakket is inbegrepen, We vinden het logisch dat u op kwaliteit kunt rekenen en we laten u graag weten wat u kunt verwachten.
Dit afleverpakket bevat: APK nieuw, Exterieur reiniging, Garantie - Wettelijk, Inspectie - Auto Harmen check, Interieur reiniging, NAP, tevredenheidsgarantie
- Plus pakket (€ 945 meerprijs): Wilt u meer zekerheid door langere garantie en meer uitgebreide voertuig check dan maakt u met dit pakket de juiste keuze.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; APK nieuw, Auto Harmen jaarbeurt, Exterieur reiniging, Garantie - 12 maanden BOVAG, Inspectie - BOVAG 40 punten check, Interieur reiniging, NAP, Tank - Halfvol, Tevredenheidsgarantie
Mazda CX-5 TS+ 2.0 SkyActive van 1e eigenaar en NAP, o.a. voorzien van Climate Control, Cruise Control, PDC voor en achter, Bluetooth met streaming, USB, Trekhaak afneembaar, Navigatie, Keyless start, Leder multifunctioneel stuurwiel, enz.
Rijklaar afgeleverd met nieuwe APK en volledige aflevercheck.
Een kenmerk van Japanse auto's is de intelligente techniek, maar ook de ver doorgevoerde degelijkheid. De krachtige motor geeft deze Mazda uitstekende prestaties. Deze Mazda CX-5 legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Het stuur heeft diverse extra functies, zodat u altijd met twee handen rijdt. De audiobediening is daar een voorbeeld van. Veilig en makkelijk. Ervaar het comfort van inparkeren met parkeersensoren. Deze auto laat zich moeiteloos in elk parkeervak manoeuvre
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.