![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 31-03-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 108.767 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-119-DR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 108.767 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-119-DR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jan Greijmans B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kevelaerstraat 3 |
Postcode | 6002 BL |
Plaats | Weert |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 535274 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mazdagreijmans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2012 - feb. 2015
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Uw nieuwe auto staat klaar voor vertrek. Stap gerust in, deze Mazda CX-5 heeft 108767 kilometer gelopen. De krachtige benzinemotor staat garant voor uitstekende prestaties. Deze Mazda CX-5 heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.
Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Selecteer uw reisbestemming en het navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Een andere zender kiezen. Het geluid harder of zachter zetten. Met de audiobediening op het stuurwiel bedient u de radio veilig met uw handen aan het stuur. Parkeersensoren helpen u tijdens het in- en uitparkeren. De uitrusting van deze Mazda is met regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes behoorlijk compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mazda CX-5 samen. Een brug? Een schuine oprit? De hill hold control kan elke helling moeiteloos aan. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Mazda bovendien dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.
Deze auto wordt geleverd met Bovag Garantie en u kunt er dan ook verzekerd van zijn dat hij grondig is gecontroleerd. We kunnen ons voorstellen dat u een proefrit wilt maken met deze Mazda. Belt u ons snel?
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor ons volledige aanbod occasions op www.mazdagreijmans.nl
Autobedrijf Jan Greijmans bv is een familiebedrijf met ruim 50 jaar ervaring in de autobranche. Wij zijn reeds 50 jaar erkend reparateur van het merk Mazda. Maar ook voor een
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
![Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10184/mazda-cx-5-25-skyactiv-g-194-pk-homura-automaat.jpg)
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.