Bouwjaar | 07-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 48.803 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
€ 31.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 48.803 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Wagemans |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Tramweg 2A |
Postcode | 6121 RX |
Plaats | Born |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)46 - 4861467 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicewagemans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov. 2020 - dec. 2021
Technische informatie
Koppel: 258 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Ledig gewicht: 1.498 kg
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Energielabel: D
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 6 maanden
Garantie: Bij Autoservice Wagemans krijgt u op elke occasion die jonger is dan 5 jaar maar liefst 6 maanden volledige garantie. Aangezien wij de auto voor aflevering standaard voorzien van een onderhoudsinspectie en onderhoudsbeurt nemen wij altijd onze verantwoordelijkheid. Indien er een defect op treedt binnen de garantieperiode kunt u altijd bij ons terecht. Wel zo helder en transparant. Autoservice Wagemans rekent geen aflever- of garantiekosten. Deze zaken behoren tot onze standaard dienstverlening.
Met zijn hoge postuur en grote wielen is dit een auto waarmee u overal gezien mag worden. Deze dealeronderhouden Mazda CX-5 uit 2020 heeft 48803 kilometer gelopen. In deze SUV vindt u een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen. Net als uw bijrijder! Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Beknibbelen op comfort is er niet bij met deze Mazda CX-5. Hij is zelfs voorzien van een verwarmd stuurwiel! In deze Mazda profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Met de 360 graden camera, verzorgd door vier camera's, wordt rijden in drukke steden of het navigeren in nauwe ruimtes een koud kunstje. De meest gebruikte voertuigfuncties laten zich met behulp van uw stem bedienen. Wegwijs in elke wijk, stad of reisbestemming? Daarvoor zorgt het full map navigatiesysteem! Bij het wisselen van rijbaan kan een dode hoek ontstaan waardoor achterliggers te dichtbij kunnen komen. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft in dat geval automatisch een signaal. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. De uitrusting van deze auto is met DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en usb-aansluiting behoorlijk compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Route- en rij-info aflezen van de voorruit? Met de head-up display hoeft u uw ogen geen seconde van de weg te halen! Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie in deze Mazda. Keep your lan
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.