Bouwjaar | 26-11-1996 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.114 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | PV-LB-63 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.276 cc |
Vermogen | 39 kW (53 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-11-1996 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.114 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | PV-LB-63 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.276 cc |
Vermogen | 39 kW (53 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autofirst Sjaak van den Bergh |
Contactpersoon | Sjaak van den Bergh |
Adres | Haefland 15 |
Postcode | 6441 PA |
Plaats | Brunssum |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)45 - 5270270 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-sjaakvandenbergh.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld
Aantal cilinders: 4
Ledig gewicht: 620 kg
Wielbasis: 203 cm
Aantal zitplaatsen: 4
Emissieklasse: Euro 0
Motorrijtuigenbelasting: € 41 - € 45 per kwartaal
In zeer goede staat verkerende Mini Cooper 1.3 Kensington uit 1996 met lederen interieur.
Deze Mini Cooper is voorzien van een elektrisch schuifdak, lichtmetalen velgen en radio/cd speler.
De Mini Cooper is recent professioneel voorzien van nieuw plaatwerk en geheel gespoten.
De motor is een 1275cc single point injectie en loopt zeer goed, ook de versnellingsbak schakelt soepel.
Sleutels en boekjes zijn aanwezig.
Geen afleveringskosten.
Verkoop is in opdracht van klant.
Sinds 1984 staat de naam Autobedrijf Sjaak van den Bergh voor een goede betrouwbare service en kwaliteit.
Wij zijn een universeel autobedrijf dat is aangesloten bij het Autofirst garageconcept.
In onze volledig met de modernste apparatuur uitgeruste werkplaats is uw auto in de juiste handen voor alle voorkomende reparatiewerkzaamheden.
Wij hechten veel waarde aan up-to-date kennis, vandaar ook dat onze monteurs continu worden bijgeschoold in de modernste technieken.
Autofirst Sjaak van den Bergh biedt u een ruim aanbod occasions waarin wij u persoonlijk en vakbekwaam kunnen adviseren.
Voor zowel de verkoop van nieuwe als gebruikte autos kunt u bij ons terecht, tevens is het leasen van een auto mogelijk.
Door onze ervaring met minis sinds 1974 mogen wij ons gerust mini-specialist noemen.
Voor zowel de classic mini als de moderne mini kunt u bij ons terecht voor alle reparatiewerkzaamheden.
In onze winkel en webshop kunt u terecht voor alle mogelijke onderdelen voor de mini.
Ook hebben wij een continue voorraad in zowel classic als moderne minis.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: 045-5270270.
Neem een kijkje op onze site: www.autofirst-sjaakvandenbergh.nl
of kom bij ons langs: Haefland 15 6441PA Brunssum.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.