Bouwjaar | 11-07-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.459 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-07-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.459 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | F.M.S. Automobielhandel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lollebeekweg 54B |
Postcode | 5811 AL |
Plaats | Castenray |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21964985 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 398 x 173 x 143 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.710 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Huisgarantie (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Huisgarantie; 3 maanden huisgarantie inbegrepen., Nieuwe APK indien nodig, Tenaamstelling op locatie
- BOVAG Garantie (€ 595 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Huisgarantie"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK indien nodig, Showroomklaar afgeleverd, Tenaamstelling op locatie
Whatsapp: 06 21 96 49 85
Inruil van uw huidige voertuig is mogelijk.
Bij ons kunt u ook pinnen.
Wij zijn ook aangesloten bij CarGarantie hiermee bieden wij onze klanten graag de mogelijkheid om zorgeloos van hun auto te genieten. Deze garantie kunt u voor 6 of 12 maanden afsluiten. Aarzel niet om contact op te nemen en vraag naar de voorwaarden en prijzen.
De advertentie op deze website is met de grootste zorg opgesteld. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat een advertentie niet volledig is of een fout bevat. FMS is niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk voor eventuele onjuistheden, onvolledigheden of omissies in de advertentie. Neem voor aanschaf van de auto de advertentie met de verkoper integraal door. Derhalve zijn alle advertenties onder voorbehoud van druk-, type- en spelfouten.
Kom gerust langs voor een bezichtiging bij:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.