![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 12-08-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 69.676 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-809-VN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-08-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 69.676 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-809-VN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Maassche Echt B.V. |
Contactpersoon | - |
Adres | Bellweg 3 |
Postcode | 6101 XA |
Plaats | Echt |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)475 - 386286 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.demaasschebmw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2021 - jul 2022
Modelcode: F55/F56
Typenummer: 21DK
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 173 x 143 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.185 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.715 kg
Interieur
Interieur: Firework Carbon Black, Stof (BGE1)
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: MINI Occasions NEXT
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Stijlvol en veelzijdig, dat zijn misschien wel de belangrijkste kenmerken van de MINI Hatchback. Dit exemplaar is bovendien voorzien van verschillende systemen die het autorijden aangenamer en veiliger maken. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Het glazen panoramadak laat u genieten van een wijds uitzicht en meer lichtinval. Ook LED koplampen, witte knipperlichten, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in hoogte verstelbare passagiersstoel horen tot de voorzieningen op deze auto.
Kommaar-kommaar-kommaar, aldus de achteruitrijcamera. Iedere centimeter vrije ruimte komt haarscherp in beeld. Schadevrij inparkeren maar! Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth en DAB+. Het in dashboard opgenomen navigatiesysteem is met het audiosysteem gecombineerd. Bij slecht weer houdt u graag de handen aan het stuur. De regensensor regelt automatisch hoeveel hulp u van de ruitenwissers nodig heeft. Zuinig en zeker zoeven? Dan is de cruise control ideaal! Extra opties op deze auto zijn: automatisch dimmende binnenspiegel en isofix-aansluiting.
Deze auto is voorzien van innovatieve systemen die u onderweg beg
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
![Autotest | Mini MINI (2006 - 2014) MINI met hoofdletters](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/122/mini-one.jpg)
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.