![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 05-06-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.671 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 24-XFB-7 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-06-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.671 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 24-XFB-7 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Occasion.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kouk 5 |
Postcode | 6093 BG |
Plaats | Heythuysen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11310111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.deoccasion.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.045 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.520 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Zeer nette en sportief uitgevoerde mooie rooie Mini met Lm velgen. Deze keurig onderhouden Mini is zowel van buiten als binnen in een nette staat en rijd en schakelt dan ook 100% met een mooi schoon en fris interieur.
APK tm 2-2025
Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 55 kW (75 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 175 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,1 liter per 100 km en hij weegt 1045 kg. De APK is geldig tot 20-02-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Al onze autos worden incl. ruime en indien nodig met nieuwe APK en afleverings inspectie afgeleverd zonder bijkomende kosten.
Daar we een sterk wisselende voorraad hebben kunt u het beste voor een bezichtiging van te voren een afspraak maken.
Wij adverteren uitsluitend met juiste bouwjaren en km standen volgens de NAP pas.
Gunstige financiering, verzekering en inruil van AUTO, BUS, MOTOR MOGELIJK
Ook na sluitingstijd bereikbaar 06-11310111 Marco Vroon of bgg 06-54694056
TOT ZIENS OP KOUK 5 6093BG HEYTHUYSEN
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
![Autotest | Mini MINI (2006 - 2014) MINI met hoofdletters](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/122/mini-one.jpg)
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.