Bouwjaar | 07-06-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.006 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-TTX-23 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-06-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.006 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-TTX-23 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Nieuwenhoven B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eind 12B |
Postcode | 6034 SN |
Plaats | Nederweert-Eind |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 631462 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autonieuwenhoven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2014
Technische informatie
Koppel: 158 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 46 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Lengte: 414 cm
Wielbasis: 253 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.645 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 607 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bovag garantie 12 maanden: Bij ons geen internet meeneemprijzen als lokkertje maar een zeer scherpe prijs inclusief afleveringskosten. Wij bieden u de auto aan met de bijbehorende service zoals velen al van ons gewend zijn: Afleverbeurt, APK, Poetsen in-/exterieur, €. 25,- brandstof & 12 maanden garantie en Vakgarage Pechhulp.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
U bent van harte welkom om onze occasions te komen bezichtigen maar bel wel even van te voren om er zeker van te zijn dat de auto nog beschikbaar is.
Inruil van uw huidige auto is uiteraard mogelijk. Om een goede inruilindicatie te geven deze graag aanbieden met foto's en informatie. Denk hierbij aan kilometerstand, onderhoudshistorie, eventuele schades en/of gebreken en de prijs die u ongeveer voor uw in te ruilen auto verwacht.
Onze advertenties zijn met grote zorg samengesteld, op eventuele fouten of prijswijzigingen kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Juke | Haat of liefde?
Wat is de beste manier om een succesvolle auto te maken? Is dat door een product aan te bieden dat geen uitgesproken karakter heeft, zodat het misschien minder aanspreekt maar zeker niemand tegenstaat? Of het is juist door te kiezen voor een sterk karakter met als gevolg dat het haat of liefde wordt? Nissan kiest met de Juke overduidelijk voor die laatste optie. De vraag is daarom: wat wordt het voor de proefrit? Haat of liefde?
De 2e generatie van de Nissan Juke onderscheidt zich met eigenzinnige vormgeving. Tegelijkertijd is de Juke ruim, comfortabel en doordacht. De 1.0 liter motor moet hard werken, maar is zuinig.
Plus
- prima rijeigenschappen
- beschaafd verbruik
- onderscheidend uiterlijk
Min
- matige klank BOSE audiosysteem
- klimaatcontrole-systeem leidt eigen leven
- weinig souplesse na koude start
Conclusie
Is het haat of liefde na de proefrit met de tweede generatie van de Nissan Juke? Dat is grotendeels persoonlijk. Of de Juke mooi of lelijk is moet iedereen zelf bepalen.
Wel is het mogelijk een rationeel oordeel te geven over de ergonomie en de rijeigenschappen. En die deugen! Juist omdat de nieuwe Juke minder extravagant is, is de ruimte sterk verbeterd en is de bediening vereenvoudigd. Daarnaast gaat de Juke met zijn tijd mee en dat komt tot uiting in het moderne infotainment-systeem en de vele actieve veiligheidsvoorzieningen (ongelukken voorkomen). De motor is licht en vraagt daarom enige gewenning, maar levert uiteindelijk verdienstelijke prestaties bij een beschaafd verbruik. Het weggedrag is een geslaagde mix van levendigheid en veiligheid.
Dus luidt de conclusie: liefde, maar vanwege het sterkere karakter was de liefde voor de vorige Juke groter. Daar staat tegenover dat deze nieuwe generatie een verstandigere aankoop is dankzij de extra functionaliteit, het lagere verbruik en de hogere mate van comfort.