Bouwjaar | 17-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.848 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NB-980-R Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.848 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NB-980-R Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BCSM Bram Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Postwagenstraat 8 |
Postcode | 6219 NP |
Plaats | Maastricht |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24282842 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boschcarservice-maastricht.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2015 - sep. 2017
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 181 x 162 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 675 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: 6 maanden
Garantie: 10.000 km
= Bedrijfsinformatie =
Om teleurstelling te voorkomen graag naar de beschikbaarheid informeren voor bezoek. Voor een bezichtiging en/of proefrit ALTIJD even van te voren bellen i.v.m. beschikbaarheid auto en sales ondersteuning
Meerprijs aflevering en garantie:
€ 599 Hiervoor ontvangt de auto een
- Onderhoud naar voorschrift en APK
- Premium Autogarant 6 maanden
- Wettelijke garantie 12 maanden (basis)
- Professionele poetsbeurt, tenaamstellingregistratie , Luxe kentekenplaten
€ 799 Hiervoor ontvangt de auto een
- Premium Autogarant 12 maanden (wettelijk plus aanvullend)
- Onderhoud naar voorschrift
- Professionele poetsbeurt, tenaamstellingregistratie , Luxe kentekenplaten
Onze verkoop afdeling informeert u graag naar de inhoud en voorwaarden
Onze showroom is geopend van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
Buiten openingstijden is in overleg ook mogelijk
Ondanks de gebruikelijke zorgvuldigheid kan een onjuistheid in
bovenstaande gegevens zijn opgetreden. Wij kunnen hier helaas niet voor
aansprakelijk worden gesteld.
Bosch Car Service:
Als Bosch Car Service bedrijf zijn wij niet gericht op één merk en hebben wij de meest geavanceerde apparatuur om auto's van alle merken van hun specifieke service en onderhoud te voorzien. U voelt zich vertrouwd door een persoonlijk en vakkundig advies en duidelijke afspraken over prijs en tijdsduur van de reparatie. Wij gebruiken enkel kwaliteitsonderdelen en bieden een complete service.
BOVAG:
Ook zijn wij aangesloten bij de BOVAG, waardoor u zeker bent van een uitstekende service en goede garantie voorwaarden. Wij zorgen dat u zorgeloos de weg op kunt. Het BOVAG-keurmerk staat voor betrouwbaarheid, kwaliteit en garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.