Bouwjaar | 11-02-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 222.707 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-VLP-47 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-02-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 222.707 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-VLP-47 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Heuts Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | HANDELSSTRAAT 32A |
Postcode | 6135 KL |
Plaats | Sittard |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45367442 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.853 kg
Laadvermogen: 1.245 kg
GVW: 3.005 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 220 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
We bieden aan deze Opel Vivaro bus 2.5 CDTi L2-H1
222.000 Nap gelopen en rijdt en schakelt top.
Van binnen en buiten nette bus met normale gebruikssporen.
Alles werkt na behoren en zoals het hoort.
Recente Apk zonder enige aandachtspunten.
Deze bus is Marge dus geen BTW.
= Bedrijfsinformatie =
Op Airco's kunnen we geen garantie geven.
Al onze auto's hebben Nationale Auto pas.
Adres;
Handelsstraat 32A 6135 KL Sittard
Om teleurstelling te voorkomen,
Gelieve altijd te bellen, we werken alleen op afspraak.!!
Tel 06-45367442
Wij hebben alle moeite genomen om de informatie over de auto's zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden over de informatie in onze advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart
Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.
De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.
Plus
- voordelig in gebruik
- benadert de luxe en het comfort van een personenauto
Min
- minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
Conclusie
Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.
Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.