Porsche Panamera Turbo E-hybrid

€ 199.750,- incl. BTW

Bouwjaar 05-06-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.600 km
Deuren 5
Kenteken Z-042-SB Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 499 kW (680 pk)

Porsche Panamera Turbo E-hybrid


€ 199.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 05-06-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.600 km
Deuren 5
Kenteken Z-042-SB Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 499 kW (680 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Porsche Centrum Maastricht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Afrikalaan 37
Postcode 6199 AH
Plaats Maastricht-Airport
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)43 - 8000911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.porschecentrummaastricht.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airbags (achter)
  • airconditioning
  • cruise control
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • open dak (electrisch)

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2024
Referentienummer: L110306

Technische informatie
Koppel: 770 Nm
Aantal cilinders: 8

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 80 liter
Actieradius: 76 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,2 s
Topsnelheid: 315 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 505 x 194 cm
Wielbasis: 295 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.335 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 2.900 kg

Accu
Accu: 26 kWh

Interieur
Interieurkleur: Rood

Milieu
CO2-uitstoot: 28 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 27,5 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 223 - € 244 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Porsche Approved

Beschikbare afleverpakketten:
- Porsche Approved (inbegrepen): Aan de in deze advertentie getoonde informatie en prijzen kunnen op geen enkele wijze rechten ontleend worden en al het getoonde is onder voorbehoud van type- en/of (digitale) weergavefouten. Neem bij de twijfel over de juistheid van een advertentie altijd contact op met een verkoopadviseur van PGZ B.V.
Dit afleverpakket bevat: Porsche Approved; Nieuwe APK
- Basis (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Porsche Approved"): Nieuwe APK

Welkom bij Porsche Centrum Maastricht.
Porsche Centrum Maastricht is dé Porsche dealer van Limburg. Als één van de acht officiële erkende Porsche dealers van Nederland komen passie, persoonlijkheid en topkwaliteit bij ons samen voor de aanschaf en service van uw Porsche. Bent u op zoek naar een (nieuwe of tweedehandse) Porsche 911, Porsche Cayman, Porsche Boxster, Porsche Cayenne, Porsche Panamera, Porsche Macan of Porsche Taycan? Dan bent u bij Porsche Centrum Maastricht aan het juiste adres!

Zuidelijke sferen
Rijdend door het prachtige landschap en via het heuvelachtige Limburg bereikt u onze showroom, gevestigd in Maastricht-Airport. Wij beschikken over een uitgebreide voorraad aan nieuwe Porsches en Porsche Occasions. Al onze tweedehands Porsches zijn voorzien van het Porsche Approved Garantie label. Door dat label kunt u er vanuit gaan dat de Porsche in een technisch perfecte staat is en voorzien is van originele onderdelen. Ontdek onze complete occasion voorraad en ervaar vooral zelf de bijzondere Zuidelijkste sfeer op zijn best bij Porsche Centrum Maastricht.
 
Porsche Exclusive Manufaktur Partner
Sinds 1 december 2017 is Porsche Centrum Maastricht officieel Porsche Exclusive Manufaktur Partner, een bijzondere status die slechts gedeeld wordt met één andere Porsche dealer in Nederland. In een samenspel van vakmanschap en oog voor detail creëren wij uiterst persoonlijke Porsches. De ideeën van onze klanten vertalen onze vakbekwame medewerkers door naar de auto. Alles in het streven naar exclusiviteit. En maken zo van van 'een' Porsche 'uw' Porsche.
 
Porsche service, onderhoud e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld

Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.

Autotest | Porsche Panamera (2009 - 2016) Wondere wereld

Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid

Plus

  • uiterst comfortabel
  • razendsnel
  • ruim

Min

  • onhandig groot
  • Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
  • merkbaar zwaar

Conclusie

Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.

De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.

Deel deze advertentie