Renault Master 2.3 dCI 170 L2H2 - NAVI - Trekhaak

€ 7.400,- excl. BTW

Bouwjaar 27-01-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 244.969 km
Deuren -
Kenteken V-347-BZ
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Master 2.3 dCI 170 L2H2 - NAVI - Trekhaak


€ 7.400,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 27-01-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 244.969 km
Deuren -
Kenteken V-347-BZ
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nebim Used Trucks B.V.
Contactpersoon Sales
Adres Risseweg 36
Postcode 6004 RM
Plaats Weert
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)495 - 583777 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website nebimusedtrucks.eu/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Constructiejaar: 2017
Referentienummer: 327361

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Bandenmaat: 235/65 R16
Remmen: schijfremmen
As 1: Max. aslast: 1850 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%; Vering: spiraalvering
As 2: Max. aslast: 2100 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%; Vering: bladvering

Maten
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.086 kg
Laadvermogen: 1.414 kg
GVW: 3.500 kg

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 310 x 175 x 192 cm

Milieu
Emissieklasse: Euro 6

Staat
Algemene staat: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal

Deze mooie tweedehands Renault Master 170dcI L2H2 bestelwagen van 2017 met chassisnummer VF6MF000756937196 is per direct uit voorraad leverbaar. Het betreft een 170 pk 4-cilinder dieselmotor. De emissienorm van deze bestelwagen is Euro 6. De versnellingsbak is een handgeschakeld met 6 versnellingen. De huidige kilometerstand is 244.969 km. Deze bus is uitgerust met airco, elektrische ramen en spiegels. Dit voertuig is met nog meer opties uitgerust. Deze staan bij bovenstaande accessoires vermeldt.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie