Renault Rafale E-Tech Hybrid 200 esprit Alpine | Direct Leverbaar | Harman Kardon | Pack Privilege |
€ 57.445,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Renault Rafale E-Tech Hybrid 200 esprit Alpine | Direct Leverbaar | Harman Kardon | Pack Privilege |
€ 57.445,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Heurkens Roermond |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jacob Romenweg 8 |
Postcode | 6042 EZ |
Plaats | Roermond |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)475 - 322299 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoheurkens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Kleur: Onbekend
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 175 km/u
Accu: 2 kWh
Ledig gewicht: 1.653 kg
Wielbasis: 274 cm
Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Nieuw pakket
Wilt u een afspraak maken? Plan dan eenvoudig uw showroombezoek op: https://www.autoheurkens.nl/renault/plan-uw-showroombezoek/
We staan naast een bezoek aan onze vestiging u ook graag te woord via telefoon, mail, chat of video. Auto Heurkens is Renault-dealer en Top-Occasion Centrum alle merken voor Limburg en Zuid-Oost Brabant met vestigingen in Echt, Weert en Roermond. De geadverteerde prijs is inclusief onvermijdbare kosten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Rafale | Hoogterecord
Renault heeft een reputatie als het gaat om topmodellen. In het verleden wist Renault te imponeren met de Safrane. Het toonde lef met de Avantime. Het wist te innoveren met de Espace en was modieus met de Vel Satis. Nu komt daar een nieuw topmodel bij. Is de "Rafale" net zo baanbrekend?
![Autotest | Renault Rafale Hoogterecord](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10368/renault-rafale.jpg)
De Rafale is het topmodel van Renault. De Rafale is technisch heel gemiddeld en onderscheidt zich daarom met het uiterlijk, de ruimte en de aandacht voor details.
Plus
- daadkrachtige hybride-motor
- zeer ruim
- Uitmuntend weggedrag dankzij vierwielbesturing
Min
- zuinig, maar concurrentie is zuiniger
- matig zicht in binnenspiegel
- vierwielbesturing komt alleen tot zijn recht bij zeer hoge snelheden
Conclusie
Is de Rafale net zo baanbrekend als topmodellen uit het verleden van Renault? Nee, helaas niet. De Rafale is de zoveelste SUV van Renault en deelt bovendien veel techniek met de andere SUV's. Toch heeft de Rafale wel een eigen karakter dankzij de mix van SUV en coupé. Het geavanceerde onderstel met vierwielbesturing zorgt ervoor dat de Rafale zich niet beperkt tot alleen een veelbelovend uiterlijk.
De hybride-aandrijving zorgt voor comfort, prima prestaties en een beschaafd verbruik. Dat maakt de Rafale naast bijzonder ook verstandig. En daar zit het grote verschil met de illustere voorgangers! Die werden weliswaar bewonderd om hun eigenzinnige karakter, maar nauwelijks verkocht. De Avantime en Vel Satis waren zelfs goed voor diepterecords in de verkopen van Renault. Dit keer is innovatiedrang vervangen door stijl, en eigenzinnigheid door functionaliteit, dus moet de Rafale wel een hoogterecord worden.