Bouwjaar | 20-06-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 349.752 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-06-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 349.752 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bimex Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonweg 17 |
Postcode | 6101 XJ |
Plaats | Echt |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54310101 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Trafic 2.0 dCi L1H1
- Merk: Renault
- Model: Trafic
- APK tot: 27-11-2024
- Tellerstand: 349752 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld 6 Versnellingen
- Kleur: grijs Metallic
- Motorinhoud: 1995 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9R M7
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1910 kg
- Max. massa voertuig: 2770 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 7.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Schade zijkant links,
2.0 Dci,
L1H1,
Wielbasis 3.10 m,
Laadvermogen 860 kg,
Stuurbekrachtiging,
Euro 4,
3 Zitplaatsen,
Elektrische ramen,
Elektrische spiegels,
6 Versnellingen,
In hoogte verstelbare koplampen,
In hoogte verstelbaar stuur,
ABS,
Centrale deurvergrendeling,
Airbags,
3de Remlicht,
Imperial,
Trekhaak,
Max te trekken geremd aanhanger gewicht 2000 kg,
NL-Kenteken / Dutch papers / Documents Hollandais.
APK tot 27-11-2024
www.bimexautos.nl
Zoekwoorden: Renault Trafic Opel Vivaro Nissan Interstar Peugeot Expert Renault Master Opel Movano Citroen Jumper Mercedes MB Sprinter Fiat Scudo Kipper Kieper Open Laadbak Chassis Cabine Bedrijfswagen Bestelauto Ford Transit Dubbele Cabine Mercedes Viano Iveco daily
Adverteerder kan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Vragen over wat is de laatste prijs of wat is de export prijs worden niet gewaardeerd.
Niet serieuze biedingen worden niet beantwoordt.
WILT U NAAR DEZE AUTO KOMEN KIJKEN ALTIJD EFFE VAN TE VOREN BELLEN OM TELEURSTELLING VAN BEIDE KANTEN TE VOORKOMEN.
+31 (0) 475-484746 of +31 (0) 654310101 (is ook WhatsApp)
Wij spreken Nederlands,
We speak English,
Wir sprechen Deutsch,
Nous ne parlons pas français
Wij kunnen ook Exportpapieren, Exportkenteken en Groene verzekeringskaart voor 15 dagen klaarmaken, dit geldt alleen voor voertuigen met Nederlands Kenteken.
Ook kunnen we douanedocumenten voor u klaarmaken.
Export Dienstverlening , Export voor derden.
We can make Exportdocuments, Numberplates and 2 weeks insurance for you, but only for cars, trucks, trailers with dutch documents.
Also we can make Customs / Zoll / Douane documents for you.
Bimex Auto's
Edisonweg 17
6101XJ Echt (Nederland)
+31 (0)654310101
+31(0) 475484746 BURO
bimexauto@gmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!