Renault Trafic Bestel 2.0 Blue dC1 150 T30 L2H1 Advance

€ 33.950,-

Bouwjaar 09-07-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Trafic Bestel 2.0 Blue dC1 150 T30 L2H1 Advance


€ 33.950,-

Algemeen

Bouwjaar 09-07-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Ittervoort
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Europastraat 6
Postcode 6014 CD
Plaats Ittervoort
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)475 - 562256 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoservice-ittervoort.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Trafic bestel 2.0 Blue dC1 150 T30 L2H1 Advance


- Kenteken: V-44-GFD
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 09-07-2027
- Tellerstand: 12 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2024
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1997 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9R Z7
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1799 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 548 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Parkeer pakket

- Achteruitrijcamera
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Dodehoek detectie
- Parkeersensor voor

Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Radio

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Tussenschot volledig

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Automatische snelheids begrenzing
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) voor
- Kunstlederen stuurwiel
- Multimedia scherm standaard
- Passagiersairbag
- Roll Stability Control
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning


Vraag het maar aan de honderdduizenden Renault-rijders. Met 'Drive for change' zet het merk geavanceerde techniek op één lijn met elegante vormgeving. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Geen achterportier bij deze Renault Trafic bestel. In plaats daarvan een schuifdeur, die in- en uitstappen vergemakkelijkt. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer LED koplampen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Via het digitale dashboard bent u permanent op de hoogte van alle informatie die u nodig heeft voor een veilige rit. De aanwezige DAB-radio komt perfect tot z'n recht door het topklasse audiosysteem. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Renault Trafic bestel voorzien va

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie