Bouwjaar | 05-10-2000 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.273 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 67-JS-TL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.985 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-10-2000 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.273 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 67-JS-TL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.985 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kees |
Contactpersoon | Hub Habets |
Adres | Dorpsstraat 64 |
Postcode | 6365 BH |
Plaats | Schinnen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)46 - 4431721 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfkees.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/60 R15
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 171 x 142 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.375 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 735 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 213 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik in de stad: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
zeldzaam mooie 9-3 cabrio met goed werkend dak en in een zeer goede technische staat.
Een mooie youngtimer, goed voor nog jaren dagelijks gebruik.
Deze Saab 9-3 Cabrio komt uit 2000, werd geleverd van 01-09-2000 tot 15-08-2001 en kostte toen € 45,500.-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2002 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 1985 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 210 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8.6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8.90 liter per 100 km en hij weegt 1375 kg. De wegenbelasting bedraagt € 183.- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Aan onze advertenties is de grootst mogelijke zorg besteed, echter aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-3 | Koningsklasse
Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.
De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.
Plus
- zeer comfortabel
- onderscheidend vermogen
- vriendelijk geprijsd
Min
- weinig dealers
- gaat ongemerkt (te) hard
Conclusie
Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.
Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.